نظم و انضباط متفاوت به نظر می رسد در یک بیماری همه گیر

در یک دنیای ایده آل ما نخواهد بود cooped با هم در 24 ساعت شبانه روز در خانه با تنها 12 بالش. من باید بیشتر ملایم و سپس زمانی که بچه های من عمل کردن ؟ یا من باید سخت در تلاش برای حفظ محدودیت است ؟ چه شده است بهترین راه برای پدر و مادر برای پاسخ به سوء رفتار در میان یک بحران جهانی?

اول درک کنند که چرا بچه های خود را به یک ظرف غذا.

کودکان لازم نیست که به نگرانی در مورد از دست دادن شغل خود و یا حصول اطمینان از وجود دارد به اندازه کافی مواد غذایی در خانه. (به جای آنها وقت خود را صرف ساختمان قلعه ها!) با این وجود “ما در حال پرسیدن چیزی که بسیار عظیمی از کودکان و نوجوانان در حال حاضر گفت:” تینا Payne Bryson, Ph, D, یک روان درمانگر و همکاری نویسنده “No-درام نظم و انضباط” و “قدرت نشان دادن.” بچه های جوان زندگی اغلب حول دیدن دوستان خود و کاوش در جهان به طوری که مجبور به پناه گرفتن در خانه با خانواده خود را احساس می کنید واقعا سخت است. بسیاری از کودکان و نوجوانان نیز رشد در روال و ساختار — چیزهای ساده مانند همیشه داشتن پیش دبستانی زمان دایره ساعت 9 صبح — و این قابل پیش بینی جنبه های زندگی خود را نیز ناپدید شده و باعث برخی به مبارزه بیشتر.

کودکان اغلب نمی دانند که چگونه برای مقابله با فشارهای یا ناخشنودی به طوری که آنها آن را در ارتباط با تبدیل شدن به بیشتر حساس و دشوار است. آنها را “کمتر توانایی تحمل کند که همه چیز نمی رویم راست — حتی اگر آن چیزی است که فقط شما آنها را در خدمت کره بادام زمینی به جای ماکارونی و پنیر” گفت: محصولات-مقاله نویس کلاین, Ph, D, یک روانشناس کودک و مدیر کالج بارنارد, Centre for Toddler توسعه است. روز دیگر پسر من به اشک پشت سر هم هنگامی که او ساخته شده یک اشتباه در نقشه کشی; در زمان عادی او را فقط شانه ای بالا انداخت و برداشت یکی دیگر از قطعه ای از کاغذ. “شما باید به انتظار بیشتری اقدام بیشتر meltdowns و سوء رفتار — نه به این دلیل که آنها بد هستند اما از آنجا که آنها واقعا احساس بی ثبات,” کلاین گفت.

پاسخ دادن به سوء رفتار با همدلی. سپس خود را به یاد کودکان و نوجوانان از قوانین و انتظارات.

بنابراین اگر شما کودک خود را می اندازد فورت بالش در گربه در یک جا از خشم چه باید بکنم ؟ اول یک نفس عمیق بکشید (یا سه) به طوری که شما نمی از دست دادن خلق و خوی خود را. “به خودتان یادآوری کنید کودک خود را در تلاش به شما درایو دیوانه” گفت: تامار Chansky Ph D یک روانشناس و نویسنده کتاب “آزادی فرزند از تفکر منفی است.”

بعدی اعتبار احساسات خود را. می گویند “اوه دوستان شما با داشتن یک زمان سخت” و یا “اوه, عجب شما به نظر می رسد پس از قهر” Bryson پیشنهاد شده است. با بچه های جوان می تواند کمک به پایین بر روی سطح خود را — به معنای واقعی کلمه نشستن بر روی زمین با آنها — به عنوان آن را آسان تر به معنی اتصال با آنها که در راه است. از آنها بخواهید اگر آنها می خواهم یک جمع و یا یک فنجان آب. این ممکن است عجیب به نظر می رسد برای پاسخ به سوء رفتار با حمایت و همدلی اما بچه ها در حال حاضر نیاز “خیلی بیشتر شفقت نسبت به قبل” کلاین گفت.

در نظر بگیرید به عنوان مثال نحوه برخورد با بچه های خود را زمانی که آنها بیمار هستند. شما احتمالا خیلی بیشتر بیمار و تحمل خود را از ناله و طغیان به دلیل شما می دانید که آنها به خوبی احساس نمی شود. وضعیت در حال حاضر نیست که متفاوت: زمانی که بچه ها در عمل در طول یک بحران آنها اساسا و گفت: “من واقعا نیاز به کمک در حال حاضر. من با داشتن یک زمان سخت” Bryson گفت.

پس از آنها (و شما) باید آرام آدرس همین دلیل رفتار آنها قابل قبول نیست. شما می توانید می گویند: “راه شما به من صحبت کرد صدمه زدن به احساسات” یا “آن را OK به دیوانه بود اما آن را OK به شما صدمه دیده برادر” Bryson گفت. از آنها بخواهید آنچه آنها فکر می کنم آنها باید انجام بعدی برای اصلاح این وضعیت. باید از آنها عذر خواهی و یا تمیز کردن ظروف سرباز یا مسافر آنها ساخته شده است ؟ آنها را تشویق به شناسایی استراتژی است که کمک خواهد کرد که آنها را در کنار هم آنها احساس می کنید عصبانی و یا غمگین. می تواند آنها را چند نفس عمیق و یا رفتن فریاد زدن در اتاق خود را? آنها می تواند به شما کمک بخواهید و یا در آغوش گرفتن?

شما باید انجام دهید و آنچه با این نسخهها کار بهترین برای شما و خانواده اما روانشناسان صحبت کردم پیشنهاد کاهش تا در مجازات در حال حاضر. “شما باید مراقب باشید در مورد پایین آمدن بیش از حد سخت در کودکان زمانی که آنها با داشتن یک زمان سخت” کلاین گفت. Bryson موافقت کرد و توضیح داد که نظم و انضباط است که واقعا همه چیز در مورد آموزش به طوری که شما انتقال به بچه های خود و انتظارات خود را و کمک به آنها در حل مشکل-راه هایی برای دیدار با آنها شما می توانید کمک به شکل دادن به آینده خود رفتار بدون در نظر گرفتن امتیازات و یا وقفه. “این است و نه مجاز رویکرد است. شما واقعا هنوز هم می تواند انتظارات و مرزهای” Bryson گفت.

از آن لذت ببرید با بچه های خود را هنگامی که شما می توانید.

شما همچنین می توانید کمک به کودکان خود را دریافت کنید برخی از آنها مضطرب انرژی در راه مثبت است. هیچ یک از ما دارای مقدار اگر هر زمان اضافی در حال حاضر — اما اگر و هنگامی که شما فشار می تواند در دو دقیقه از سرگرم کننده با بچه های خود را, آن را انجام دهد. قرار دادن بر روی موسیقی و رقص با بچه های خود را در حالی که شما را به شام. را تشکیل می دهند احمقانه, با نفس بریده بریده-القای خواب آهنگ. مطمئن شوید که به آنها اجازه بازی — و عضویت در هر یک بار در در حالی که.

بازی کمک می کند تا کودکان و نوجوانان “روند آنچه در ذهن خود آنچه را تاکید کرد آنها را و اجازه می دهد تا آنها را به برخی از کنترل” Bryson گفت. اگر پدر و مادر و بچه ها گاهی اوقات می تواند اهل تفریح و بازی با هم “است که رفتن به بسیار قدرتمند — نه تنها به از بین بردن استرس, اما به بچه ها کسانی که دوز از یک پدر و مادر که واقعا با آنها در ارتباط و پیوستن با آنها در آن لحظات.”

ایجاد یک برنامه روزانه برای بچه های خود را می تواند کمک به کسانی که در طلب ثبات و قابل پیش بینی. شما حتی می تواند مداد در یک در یک زمان بازی با یک پدر و مادر که می تواند هر کودک چیزی برای نگاه به جلو به. “این واقعا می تواند مانند یک 10 دقیقه ای چیز” Chansky گفت. “شما می توانید در آن مقدار از زمان واقعا لذت ببرید و وصل کنید.”

به راحتی بر روی خود بیش از حد.

شما ممکن است فکر می کنم شما تا حد زیادی محافظت کودکان خود را از نگرانی های خود را بیش از coronavirus اما کودکان و نوجوانان “اسفنج برای بزرگسالان احساسات و بزرگسالان نگران” کلاین گفت. پس از آن ممکن است کمک کند اگر شما اجازه رفتن از چیزهایی که شما باعث استرس اضافی. زمانی که مدارس بسته شده و من برنامه ای برای کوک استادانه خانواده شام هر شب. فوق العاده, هدف, برای, مطمئن, اما آن را واقع بینانه در میان یک بحران و انتظار من می خواهم برای خودم تنها اضافه شده به من استرس که من مطمئن شد و سپس محسوس به بچه های من. در نظر گرفتن چیزهایی که شما ممکن است خواسته خود را که ضروری نیست — و از خودتان بپرسید اگر مزایای ارزش هزینه های بالقوه. اگر نه سهولت. (و خودتان ببخشید: این غیر ممکن است به انجام همه چیز را در حال حاضر.)

فکر می کنم بیش از حد در مورد چیزهایی که شما طلب یا نیاز است که شما به خودتان اجازه می دهد. اشفتگی فکری موقتی راه را برای کسانی که همه چیز حداقل هر یک بار در در حالی که. “ما همه کشیده بسیار نازک و کمی لرزاند — یا بسیاری لرزاند. که به نوعی به خودمان است که واقعا مهم است” کلاین گفت. شاید آن را به ارزش قرار دادن بچه های خود را در مقابل یک تلویزیون نشان می دهد هر روز به طوری که شما می توانید تماس خود را بهترین دوست و یا انجام یوگا و یا پنهان در یکی از قلعه خود را با یک کیسه چیپس سیب زمینی. این صدا ممکن است مانند تجملات شما نمی توانیم در حال حاضر, اما اگر آنها به شما کمک کند کنار آمدن آنها ممکن است کمک به بچه های خود را و آرامش نیز هست.

c.2020 شرکت نیویورک تایمز

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>