نحوه رسیدگی به اضطراب بیش back-to-school گیری

من یک روانپزشک و متخصص در بهداشت روانی زنان و من هنوز به صحبت می کنند به هر کسی که احساس می کند راضی با گزینه های ارائه شده به آنها و یا احساس می کند که به خصوص اعتماد به نفس در انتخاب آنها ساخته شده ایم.

اطلاعات بر روی کودکان و coronavirus شده است در حال تحول از ماه مارس با داده های اخیر نشان می دهد که کودکان کمتر احتمال دارد برای تبدیل شدن به آلوده به ویروس و کمتر احتمال دارد به یک شديد البته هنگامی که آلوده. اما این واژه “احتمال” نشان می دهد که کودکان در برخی از, البته کوچکتر خطر است. و ایالات متحده هنوز نمی آمد تا با یک راه حل مناسب برای محافظت از معلمان بسیاری از آنها در معرض خطر هستند.

که من آن را ببینید, مدرسه, استرس برای والدین boils پایین به دو نقطه اصلی: تصمیم گیری چه باید بکنید و سپس با احساسات ناراحت کننده است که می تواند بوجود می آیند پس از آن تصمیم است. به عنوان یک روانپزشک من مسلما نه چندان مفید هنگامی که آن را به تصمیم گیری که آیا برای فرستادن بچه های خود به در-یادگیری در کلاس درس این سقوط. که در آن من می تواند کمک کند این است که چگونه به مقابله با عدم قطعیت و احساسات دشوار است که همراه با این فرایند است.

ارزیابی ریسک سیستم مانند یک شرح داده شده توسط امیلی اوستر, Ph. D., یک استاد اقتصاد و سیاست عمومی در دانشگاه براون می تواند یک راهنمای مفید هنگامی که تصمیم گیری با کمیاب داده است. به جای تمرکز بر توهم “یک پاسخ درست” این چارچوب می تواند به شما یک فرایند قابل اعتماد برای ساخت پدر و مادر سخت گیری با تمرکز بر ارزیابی و کاهش خطرات و ارزیابی مزایای. در حالی که هیچ پدر و مادر احساس به خصوص اعتماد به نفس در مورد این مدرسه گزینه های در دسترس به آنها را ممکن است به احساس خوبی در مورد روند شما را به استفاده از آن تصمیم گیری.

در یک مصاحبه اوستر نوشت: “با ساخت روشن انتخاب هزینه ها و مزایای ما می توانید دلیل راه ما را به تصمیم گیری بهتر. اما من واقعا فکر می کنم حتی بیشتر مهم است این واقعیت است که ما می توانیم راه ما را به اعتماد به نفس بیشتر در این تصمیم گیری با تبیین یک روند خوب.”

هنگامی که شما یک طرح مشخص و سپس شما در مواجهه با وظیفه مقابله با هجوم احساسات مانند نگرانی و احساس گناه و ترس و عدم اطمینان. برای این در اینجا برخی از استراتژی های بسیاری از آن آمده است از پذیرش و تعهد درمانی یک شکل از رفتاری که مردم می آموزد به شرایط دشوار خود را به افکار و احساسات به عنوان مخالف به مبارزه با آنها و اولویت بندی اقدامات که در راستای ارزش های خود را.

قبول عدم قطعیت

بخشی از سالم هيجانی در طول یک بیماری همه گیر است که شرایط است که شما احساس تضاد در مورد تصمیم گیری که در مقابل شما هستند. حقیقت این است که حتی خود paediatrician نمی تواند تضمین یا وعده.

راشل پیرسون, MD, دکترا استادیار پزشکان اطفال در دانشگاه تهران, سلامت, سن آنتونیو, بخشی از دانشگاه تگزاس سیستم گفت: “من آرزو می کنم تا آنجا که من می تواند به پدر و مادر اطمینان. ای کاش آنقدر که وجود دارد فراوان جامد داده است که من می تواند نقطه به نقطه گفت این است که چگونه ما در حال رفتن به نگه داشتن بچه سالم و جامعه ما امن است.”

آن را مفید به یاد داشته باشید که در زمان هرج و مرج به گل نشسته جستجو برای یقین می تواند به خودی خود منجر به پریشانی. پیرسون با اشاره به این که هدف این است که به تضمین می کنند که فرزند خود را هرگز در معرض یک ویروس ذرات. که غیر ممکن است. هدف این است که برای ایجاد یک طرح واقعی است که بطور همه جانبه نگه داشتن معلمان و خانواده ها و کودکان به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است.

تمایز بین مولد و غیر مولد نگرانی

صرف زمان با توجه به چگونه شما حرکت تدارکات یادگیری تلفیقی بیا سقوط مولد است اگر شما درگیر در حل مسئله و ساخت بتن تصمیم گیری. نشخوار مورد اجتماعی فاصله احتیاطی هر خانواده در مدرسه بچه خود را در حال شکل گرفتن است که کمتر مولد برای شما لازم نیست که هر گونه کنترل وجود دارد. به خصوص در زمان قطعیت آن اغوا کننده به این باور است که اگر شما نگرانی در مورد چیزی است که برای مدت طولانی به اندازه کافی شما می توانید نتیجه تاثیر می گذارد اما این یک مغالطه است.

توقف مبارزه خود را با احساسات

بسیاری از بیماران من در حال آمدن به من پرسیدن که چگونه آنها می تواند خلاص شدن از این احساس آزار دهنده که آنها نمی ساخت انتخاب مناسب برای بچه های خود را. من متاسفم به حامل خبر بد اما این که چگونه احساسات کار می کنند. شما فقط می توانید آنها را خاموش.

به پدر و مادر در طول یک بیماری همه گیر است که می شود نگران و ناراحت کننده است. اما خبر خوب این است که این نگرانی خود را که مشکل آن چیزی است که شما را با آن انجام دهید. هنگامی که آن نگرانی های بی فایده و یا قریب به اتفاق احساسات بوجود می آیند, آیا شما اجازه دهید آنها را شما بکشید پایین به doomscrolling یا اطمینان به دنبال? اگر شما سقوط به این عادات عمل گرفتن فضا با انجام تمرینات روزانه برای ایجاد روانی از راه دور.

یک استراتژی برای فاصله است به نام defusion. هدف این است که برای جلوگیری از “قلاب” توسط هر یک فکر یا احساس و به جای آن به نظر خودتان را به عنوان یک ناظر از ذهن خود را. شما می توانید تصور کنید که افکار خود را مانند برگ شناور پایین یک جریان و یا مانند بشقاب سوشی در حال حرکت در امتداد یک نوار نقاله. هنگامی که ذهن خود را شروع می شود در حال حرکت به شیب لغزنده از نگرانی های بی فایده سعی نامگذاری آنها: “دارد می رود ذهن من دوباره.” این نشان از تفاوت بین “داشتن یک فکر” و “خرید فکر می کردم.” زمانی که بی فایده نگرانی اعتصاب شما لازم نیست برای رفتن پایین که سوراخ خرگوش از تلاش برای رد آنها و یا اطمینان خود را. شما فقط می توانید اجازه دهید آنها را. این بد نیست احساسات و یا افکار است که مشکل است. آن چه ما با آنها است که باعث درد و رنج است.

کشت شفقت

به جای صرف زمان تعقیب یقین و دوم حدس زدن تصمیمات خود را کار بر روی که خود را دلسوز; پرورش حس نیت نسبت به خودتان را برای مواجهه با این تصمیم سخت. نظارت خود را به صحبت کردن با خود است که یک جزء کلیدی از خود-دلسوزی. آیا شما با برگزاری خودتان را به یک غیر استاندارد با تلاش برای پیش بینی آینده ؟ شما در حال سرزنش خود را برای یک وضعیت است که به طور کامل خارج از کنترل خود را? اجازه دهید از خود قضاوت کنید و سعی کنید در حال توسعه برخی از مثبت صحبت کردن با خود مانند: “من بهترین انتخاب برای خانواده من با اطلاعات من” و یا “این تصمیم برای ما کار می کند و ما سطح تحمل ریسک است.”

توجه به غم و اندوه

برای برخی از پدر و مادر خود را در غم و اندوه و احساس گناه در اطراف از دست رفته سال تحصیلی است بدل به وسواس تحقیق یا catastrophising. می توان آن را کمتر به مقابله با خشم بیش از این چشم انداز بیشتر صفحه اصلی-تحصیل نسبت به خودتان اجازه دهید احساس غم و اندوه فرزند خود را گرفتن نیست که به طور کامل مهد کودک تجربه. به تازگی یکی از بیماران من را شکست گریه چرا که او نمی خواهد بود قادر به دیدن پسرش pre-K کلاس درس و به خاطر او نبود اجازه برای تزئین محل کوچک ومحصور. ما متوجه است که او را غم و اندوه بود و به عنوان يك اضطراب و پس از او اجازه دهید خودش احساس می کنید که غم و اندوه او احساس تسکین.

تمرین تفکر انعطاف پذیر

بسیاری از والدین شنیده نشده در مورد آنچه اتفاق می افتد در فرزندان خود را در مدارس برای سقوط. دیگران گفته شده بازگشایی مدارس با آموزش از راه دور و یا در برخی از کلاس کار می کنند اما این موضوع به جامعه ویروس در سطح و چه اجتماعی-فاصله اقدامات در واقع می تواند اجرا شود. روانی و انعطاف پذیری اشاره به توانایی فرد در به رسمیت شناختن و پاسخ به تغییر خواسته در زمان واقعی است. یک مطالعه انجام شده در طول همه گیر یافت که مردم با ظرفیت پایین برای انعطاف پذیری هستند در معرض خطر بالاتر برای مسائل مربوط به سلامت روان.

روانی و انعطاف پذیری یک مهارت است که با ارزش است و حد عالی رساندن برای پدر و مادر به ویژه کارشناسان می گویند. یکی از راه های پرورش انعطاف پذیری است که به تأمل در شرایط دیگر در زندگی خود را هنگامی که شما بوده ام در مواجهه با عدم اطمینان و غیر منتظره تغییر دهید. آنچه به شما کمک کرد از طریق آن ، آنچه شما در مورد خودتان ؟

تمرکز بر ارزش های خود را و پیدا کردن منابع از معنی

به جای فکر کردن در مورد راه هایی که در سال تحصیلی آینده ممکن است اندازه گیری و یا آنچه که خانواده خود را از دست داده است ارتباط خود را با ارزش. اگر شما نیست نگران یا نشخوار در مورد مدرسه چه چیز دیگری می تواند شما انجام می شود ؟

پنج سال از در حال حاضر چگونه شما می خواهم برای نشان داده اند تا برای خانواده خود را در طول همه گیر? چگونه انجام شما می خواهید کودکان خود را به یاد داشته باشید این زمان ؟ انرژی خود را قرار داده به چه کار می کند و چه چیزی معنی دار به شما.

یکی از بیماران من ارسال خواهد شد و پسر او را به prekindergarten در یک کلاس درس با 10 دانش آموزان دیگر. او در حال حاضر می داند که پنج نفر از خانواده ها و انجام شده است اجتماعی-فاصله تاریخ بازی در آماده سازی برای سقوط. به جای نشخوار درباره پنج خانواده او نمی داند که من بیمار است که به طور فعال با تمرکز بر چگونه شاد به پسرش این است که با دوستان است. در حالی که همه خانواده های لوکس از یک کلاس کوچک اندازه مصرف اقدام مثبت و رو به جلو در راه است که تراز وسط قرار دارد با ارزش های خود را کمک می کند تا ذهن خود را عدم کنترل و یقین است.

وقتی که می آید به پدر و مادر, هر خطر احساس می کند بیش از حد بزرگ است. جهانی و همه گیر است تنها تشدید آنچه پدر و مادر در همه جا به مدت طولانی شناخته شده است: پدر و مادر این است که ورزش در تسلیم. در حال توسعه این مهارت مقابله خواهد شد نه تنها کمک به شما برای شناور خود را در طول این زمان نامشخص آنها را نیز به خوبی خدمت می کنند به آینده است.

Dr Pooja Lakshmin یک پری ناتال روانپزشک و متخصص در بهداشت روانی زنان و بالینی و استادیار روانپزشکی دانشگاه جورج واشنگتن دانشگاه دانشکده پزشکی.

c.2020 شرکت نیویورک تایمز

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de