Covid-19 مرگ و میر در هند نزدیک به 15,000

15-روز پیش بینی برای هند نشان می دهد که این کشور را از یک مرگ با نرخ 4 درصد. (یعنی عکس)هند ثبت 465 مرگ و میر د

توسط HONARMANDKHABAR در 5 تیر 1399
covid 19 deaths in india, covid 19,unlock 0.1, covid 19 cases in india, coronavirus crisis, latest news on coronavirus pandemic15-روز پیش بینی برای هند نشان می دهد که این کشور را از یک مرگ با نرخ 4 درصد. (یعنی عکس)

هند ثبت 465 مرگ و میر در روز چهارشنبه در نظر گرفتن مرگ و میر به 14,476. به عنوان مرگ و میر نگه داشتن ستون هند به زودی عبور از 15,000-علامت گذاری به عنوان تبدیل شدن به تنها هشت کشور در جهان به رکورد بیش از 15 ، 000 مرگ و میر. در حالی که موارد در کشور شده اند به سرعت در حال رشد مرگ و میر را در حال رشد است سریع تر طی یک ماه. موارد باید در رشد 4.1% روزانه پس از آن دولت اعلام کرد که باز 1.0 مرگ و میر را افزایش 5.1 درصدی در این دوره است.

آن را کمک نمی کند که چهار شهر دهلی احمدآباد کلکته و بمبئی—حساب 56 درصد از هند و میر و نسبت خود را در این کشور مرگ و میر تنها افزایش یافته است. یک ماه پیش این چهار شهرستانها برگزار شد و 50 درصد سهم در کشور مرگ و میر.

اخبار مرتبط

همچنین به عنوان خوانده شده| بررسی Coronavirus به روز رسانی های زنده در اینجا:

اگر چه هند هنوز هم پایین تر مرگ و میر نسبت به می گویند آمریکا یا برزیل مورد مرگ و میر نرخ در حال افزایش است. در 3.2% هند مورد مرگ و میر بالاتر از 2.8% یک ماه پیش. برای شهرستانها. این نرخ باید دیده شدید افزایش است. بمبئی افزایش نرخ را از 3.2 درصد به 5.6 درصد در حالی که برای چنای آنها را دوچندان کرده است. دهلی نو بیش از حد شاهد مرگ و میر افزایش نرخ به 3.5% از 2.4% در ماه ژوئن 1.

با توجه به این که مرگ رشد رشد رشد در موارد این نسبت تنها انتظار می رود به افزایش است. 15-روز پیش بینی برای هند نشان می دهد که این کشور را از یک مرگ با نرخ 4 درصد.

زنده قیمت سهام از BSE NSE آمریکا بازار و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

مالی اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما و اقامت به روز شده با آخرین Biz اخبار و به روز رسانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب