پاکستان سرکوب ایمنی نقض coronavirus موارد بالا 100,000

جنوب کشور آسیایی است که ثبت نام 2,067 دفاع کرد گرفته شد مرگ و میر و 103,671 عفونت رمان coronavirus برداشته آن

توسط HONARMANDKHABAR در 19 خرداد 1399

جنوب کشور آسیایی است که ثبت نام 2,067 دفاع کرد گرفته شد مرگ و میر و 103,671 عفونت رمان coronavirus برداشته آن مستند ماه گذشته اما اعلام پروتکل برای بازگشایی بازارهای صنایع و حمل و نقل عمومی از جمله اجباری با پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله.

"اول ما آموزش توده ها در مورد پروتکل های پس از آن ما به آنها هشدار داد و در حال حاضر در آخرین دیدار با نخست وزیر در صندلی ما به کارگردانی دولت برای سرکوب مکان پروتکل نیست که به دنبال" پاکستان برنامه ریزی وزیر Asad عمر گفت: در یک کنفرانس خبری در تعطیلات آخر هفته.

بسیاری از بازارها و مغازه ها شده اند مهر و موم شده به دلیل عدم رعایت در طول چند روز گذشته گفت: عمر که سران ملی در پاسخ به این بیماری همه گیر.

پاکستان تنظیم شده و پرونده برای تعدادی از جدید روزانه عفونت بیش از 10 روز گذشته تا حدودی منعکس کننده افزایش تست.

اما از 23,000 آزمون روزانه بیش از 1 در 5 مثبت بوده است بیش از 10 روز گذشته. قبل از این مستند برداشته شد در مارس 9 تعداد آزمون پیدا کردن coronavirus بود حدود 1 در 10 آمار دولتی نشان می دهد.

مقامات دولتی می گویند پروتکل های ایمنی هستند که به دنبال به خصوص پس فقط قبل از مسلمان تعطیلات عید فطر که نشانه پایان مقدس روزه ماه رمضان است.

تصمیم به بلند مستند در مارس 9 با وجود افزایش عفونت کروناویروس که باعث بیماری تنفسی COVID-19 بود که باعث وخیم تر شدن بحران اقتصادی و بیکاری است.

پاکستان 16 کشور به بیش از 100,000 عفونت همشهری چوب خط نشان داد. این ویروس گسترش هنوز به اوج در پاکستان مقامات می گویند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن