انگلستان COVID-19 مرگ و میر پیشی 50,000

اطلاعات جدید از اسکاتلند به ارمغان آورد و تلفات به 50,059 یک مبرم نقطه عطف برای نخست وزیر بوریس جانسون به عنوا

توسط HONARMANDKHABAR در 14 خرداد 1399

اطلاعات جدید از اسکاتلند به ارمغان آورد و تلفات به 50,059 یک مبرم نقطه عطف برای نخست وزیر بوریس جانسون به عنوان او تلاش می کند به سهولت دقیق coronavirus مستند.

این رقم بالاترین در اروپا و انگلستان پشت تنها بسیار بزرگتر ایالات متحده در یک بیماری همه گیر است که بیش از کشته 379,000 مردم در سراسر جهان است.

این تلفات باعث شده است تا انتقاد از جانسون که احزاب مخالف می گویند بیش از حد آهسته به تحمیل یک مستند و یا حفاظت از افراد مسن در خانه سالمندان و یا برای ساخت یک آزمون و ردیابی سیستم.

دولت می گوید که در حالی که آن را ممکن است ساخته شده برخی از اشتباهات آن دست و پنجه نرم کردن با بزرگترین بحران بهداشت عمومی از سال 1918 آنفلوانزا شیوع و آن را تضمین کرده است سرویس های بهداشتی بود نه ضعف.

رویترز شمارش شامل مرگ و میر که در آن COVID-19 ذکر شده در گواهی مرگ در انگلستان, ولز و ایرلند شمالی به 22 مه و مه 31 در اسکاتلند است.

بر خلاف روزانه مرگ و میر منتشر شده توسط دولت گواهی فوت ارقام شامل موارد مشکوک.

شمارش نیز شامل مرگ و میر است که زمان در زبان انگلیسی, بيمارستان پس از مارس 23 و در ولز و ایرلند شمالی است.

مرگ و میر پیشی حتی برخی پیش بینی ها توسط خود دولت علمی مشاوران.

در ماه مارس بریتانیا مشاور ارشد علمی گفت: نگه داشتن مرگ و میر زیر 20,000 خواهد بود "نتیجه خوب". در مارس گزارش رویترز دولت را در بدترین سناریو بود 50,000 مرگ و میر.

اپیدیولوژی می گویند بیش از حد مرگ - مرگ و میر ناشی از همه علل است که بیش از میانگین پنج ساله برای این زمان از سال - بهترین راه برای اندازه گیری مرگ و میر ناشی از شیوع بیماری به دلیل آن است که در سطح بین المللی قابل مقایسه است.

اگر چه این آمار و ارقام را دیگر به کامپایل بریتانیا است مراتب به شدت در اینجا بیش از حد.

برخی از 62,000 مردم بیش از حد معمول فوت کرده اند در بریتانیا در طول این سال همه گیر با توجه به آخرین اطلاعات موجود یک کارشناس از دفتر آمار ملی انگلیس در روز سه شنبه گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن