ما coronavirus مرگ و میر پیشی 1,50,000

واشنگتن جولای 30 ایالات متحده ثبت کرده است بیش از 1,50,000 COVID-19 مرگ یکی دیگر از گریم نقطه عطف می آید که در

توسط HONARMANDKHABAR در 9 مرداد 1399

واشنگتن جولای 30

ایالات متحده ثبت کرده است بیش از 1,50,000 COVID-19 مرگ یکی دیگر از گریم نقطه عطف می آید که در میان هشدار از بالا, هندی-پزشک آمریکایی که این کشور موفق به دستگیری گسترش مرگبار بیماری همه گیر.

امریکا coronavirus کشته شد 150,676 به عنوان چهارشنبه — بیش از یک پنجم از جهان ثبت شده مرگ و میر با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز. ما نیز تا به حال بیش از 44,26,000 مورد تأیید و آن را بدترین جهان-آمار کشور است.

اولین مرگ در ایالات متحده گزارش شده در مارس 29. این کشور رسیده 50,000 مرگ 54 روز بعد در آوریل 23 و 34 روز بعد در 27 مه عبور 1,00,000 مرگ و میر. آن گرفته شده 63 روز به اضافه کردن یکی دیگر از 50,000 برای رسیدن به 1,50,000 علامت سی ان ان گزارش شده است.

"من فکر می کنم این واقعیت است که ما به عنوان یک کشور نتوانسته اند به ما اسلحه خود را در اطراف این را نمی همگانی پیشگیری از این مرگ و میر است که بسیار بیشتر دیوانه کننده" Dr Ashish Jha مدیر هاروارد بهداشت جهانی موسسه گفت.

"و برای من این سرخوردگی آن غم و اندوه است. و تصمیم به سعی کنید به شکل از چگونه ما جلوگیری بعدی 150,000," جها با سی ان ان گفت.

"من فکر می کنم ما می توانیم اما ما واقعا می خواهید به کار برای آن," او اضافه شده است.

برخی از ایالات در ایالات متحده در حال دیدن بالاترین مرگ و عوارض. کالیفرنیا روز چهارشنبه گزارش داد 197 COVID مربوط به مرگ و میر در یک روز, با توجه به وزارت امور خارجه از سلامت عمومی است. که مجموع حد جلبک قبلی بالا از 159 ثبت فقط در هفته گذشته.

فلوریدا نیز گزارش داد یک رکورد 216 مرگ و میر در روز چهارشنبه.

کارشناسان بیماری های عفونی می گویند ما این است که در یک مقطع بحرانی به بحث در مورد چگونه و آیا برای بازگشایی مدارس در فرد یادگیری در حال وقوع در سراسر کشور است.

"مورد نرخ رز به عنوان کسب و کار بازگشایی شد و فاصله گرفتن قوانین آرام در اواخر بهار و کسانی که مایل بیشتر از حالت عادی به زودی باید منظم تر در حال حاضر با پوشیدن ماسک, محدود کردن فضای باز ناهار خوری و گردهمایی های اجتماعی و بسته شدن میله" دکتر Anthony Fauci گفت: در روز سه شنبه.

"آن را به خود به خود پایین آمده" Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: در تماس با چند فرمانداران در مورد مواج بیماری همه گیر.

Fauci نیز مورد اختلاف و ادعا می کند در یک ویدیو به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد ماسک پوشیدن و استفاده از داروهای ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین برای درمان COVID-19.

Fauci به بی بی سی گفت که آن را مولد برای او به قاضی رئیس جمهور توييتها و یا retweet اما روشن ساخته است که نظر خود را در ماسک به خوبی شناخته شده بود در کاخ سفید اضافه کرد که "این نه مفید" به صورت متناقض ارشاد ارائه می شود "هنگامی که ما در حال تلاش برای بدست آوردن مردم را به جهانی ماسک می پوشند".

در همین حال پژوهشگران در دانشگاه جانز هاپکینز مرکز بهداشت در ایران گفت: در یک گزارش که ایالات متحده نیاز به راه اندازی مجدد پاسخ آن با اعمال سیاست در فدرال و ایالتی و محلی سطوح برای به دست آوردن کنترل این بیماری همه گیر.

"بر خلاف بسیاری از کشورها در جهان و ایالات متحده در حال حاضر در دوره به دریافت و کنترل این بیماری همه گیر" این گزارش می گوید و اضافه کرد: "وقت آن است که به تنظیم مجدد".

این گزارش شامل 10 پیشنهادات که شامل جهانی ماسک حکم فدرال رهبری به منظور بهبود تست و در مکان های که در آن نرخ انتقال در حال بدتر شدن stay-at-home سفارشات. PTI



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن