ما عبور خواهد کرد 10 mn-علامت گذاری به عنوان در انجام COVID-19 آزمون می گوید مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان تلفات موج گذشته 80,000

واشنگتن, مارس 12 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: ما افزایش یافته است COVID-19 تس

توسط HONARMANDKHABAR در 23 اردیبهشت 1399

واشنگتن, مارس 12

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: ما افزایش یافته است COVID-19 تست ظرفیت و تعداد آزمایشات انجام شده در کشور عبور خواهد کرد 10 میلیون علامت این هفته حتی به عنوان coronavirus مرگ و میر رسید گذشته 80,000 در بدترین جهان متاثر از ملت است.

Coronavirus که در چین نشات گرفته است و تا کنون آلوده بیش از 4 میلیون نفر و ادعا کرد بیش از 285,000 زندگی در سراسر جهان است.

ایالات متحده تا کنون ثبت بیش از 1.3 میلیون موارد آلوده و بیش از 80 ، 000 مرگ و میر با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده است.

سازمان غذا و دارو مجاز است بیش از 92 بهداشت عمومی آزمایشگاه برای انجام آزمایشات و بیش از نه میلیون نفر انجام شده در ایالات متحده است. سه هفته پیش در آمریکا انجام شد تقریبا 150,000 آزمون در روز, که در حال حاضر افزایش یافته است به 300,000 آزمون روزانه است.

صحبت با خبرنگاران در یک کنفرانس خبری در باغ گل رز کاخ سفید روز دوشنبه نسبت ناروا اعلام کرد که ما این هفته را پاس 10 میلیون آزمایشات انجام شده نزدیک به دو شماره از هر کشور دیگر.

"ما در حال تست بیشتر مردم سرانه از کره جنوبی, انگلستان, فرانسه, ژاپن, سوئد, فنلاند و بسیاری از کشورهای دیگر—و در برخی موارد همراه," او گفت:.

رئیس جمهور گفت که به عنوان یک نتیجه از مراحل گرفته شده توسط دولت هر دولت قادر خواهد بود برای تست بیشتر مردم سرانه در ماه مه به تنهایی از کره جنوبی آزمایش قرار گرفته است و در چهار ماه پس از وقوع آغاز شد.

این تعهد اصلی است که ممکن است به دلیل عظیم بسیج از صنعت آمریکا از جمله پیوریتن پزشکی, محصولات, ما از پنبه, ابوت آزمایشگاه و ترمو فیشر.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که دولت او با استفاده از هر منبع موجود در کشور برای مبارزه با ویروس مرگبار است.

"به جنگ یک ویروس دولت من marshalled هر منبع در کشور ما دفع: عمومی و خصوصی و نظامی و اقتصادی و علمی و صنعتی—همه در اختیار شما است. ما راه اندازی بزرگترین تولید سطح شیب دار تا پس از جنگ جهانی دوم است. شده است وجود دارد هیچ چیز مانند آن را از" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

"این جهانی و همه گیر است و تحمیل درد و سختی بر مردم ما. باید آن را هرگز مجاز به اتفاق می افتد. آن را باید متوقف شده است در منبع.

"ما سوگواری برای هر زندگی ویروس ادعا کرده است و ما در غم از همه شما که عزیزان از دست رفته و می رود که در سراسر جهان بیش از حد. بسیاری از کشورها—184 کشور, حداقل," او گفت:.

تصدیق کرد که اقتصاد آمریکا بوده است و آمار به شدت در سه ماهه اول و سه ماهه دوم به احتمال زیاد بد نیز مغلوب ساختن پیشی جستن تراوش اعتماد به نفس است که این کشور گزاف گویی خواهد شد از لحاظ اقتصادی در سه ماهه سوم و چهارم.

"سال بعد من فکر می کنم ما در حال رفتن به یکی از بهترین سال ما تا به حال به خاطر تاپیک فوق العاده ای مقید کردن تقاضا. این یک تقاضا—و من احساس آن را داشتند."

مردم این کشور گفت: باید چیزهای زیادی یاد گرفتم بیش از دو ماه گذشته.

"آنها آموخته ام در مورد اجتماعی فاصله گرفتن و شستن دست های خود را و خیلی چیزهای دیگر که همه ما آموخته و در مورد صحبت کردیم. آنها آموخته ام در مورد من می بینم همه—فقط در مورد همه به یک ماسک ، آنها آموخته ام در مورد facemasks—خوب و بد ، آن را یک طرفه چیزی که آن را باور یا نه," او اضافه شده است.

"اما کشور ما آموخته است. کشور ما تا باور نکردنی است. و می بینید که تعداد آنها در حال انداختن بسیار قابل ملاحظه ای است. شماره در حال انداختن در اطراف کشور ما بسیار قابل ملاحظه ای" او گفت: در پاسخ به یک سوال.

در ضمن بیش از 40 متحده آمریکا کشور از جمله کانون نیویورک اعلام کرده اند برنامه ای برای بازگشایی اقتصاد خود را.

نیویورک که به تنهایی ثبت نام بیش از 330,000 موارد تایید شده و بیش از 21,000 مرگ و میر خواهد شد اجازه می دهد برخی از مناطق به بازگشایی در روز جمعه. PTI



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن