در سراسر جهان coronavirus موارد صلیب 8.99 میلیون مرگ و میر در 468,080

در لندن ژوئن 22 بیش از 8.99 میلیون نفر گزارش شده آلوده شده توسط رمان coronavirus در سطح جهان و 468,080 فوت کرد

توسط HONARMANDKHABAR در 2 تیر 1399

در لندن ژوئن 22

بیش از 8.99 میلیون نفر گزارش شده آلوده شده توسط رمان coronavirus در سطح جهان و 468,080 فوت کرده اند با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن.

عفونت گزارش شده در بیش از 210 کشور و سرزمین پس از اولین موارد شناسایی شده در چین در ماه دسامبر 2019.

روسیه گزارش 7,600 عفونت های جدید

مسکو: روسیه روز دوشنبه گزارش داد 7,600 موارد جدید از coronavirus هل دادن آن در سراسر کشور مورد مجموع به 592,280 جهان سوم بزرگترین شمارش.

Coronavirus گروه ضربت پاسخ گفت: 95 نفر کشته در 24 ساعت گذشته, آوردن رسمی مرگ و میر به 8,206.

کره جنوبی می گوید که مبارزه با 'موج دوم'

سئول: مقامات بهداشتی در کره جنوبی گفت: برای اولین بار در روز دوشنبه آن را در میان یک "موج دوم" از رمان coronavirus عفونت متمرکز در اطراف آن پر جمعیت پایتخت ناشی از تعطیلات در ماه مه.

کره مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (KCDC) قبلا گفت: کره جنوبی اولین موج هرگز واقعا به پایان رسید.

اما روز دوشنبه KCDC مدیر Jeong Eun-kyeong گفت: آن را تا به حال روشن شده است که یک تعطیلات آخر هفته در اوایل ماه مه آغاز موج جدیدی از عفونت های متمرکز در بیشتر سئول منطقه که قبلا دیده چند مورد.

"در منطقه شهری ما بر این باورند که موج اول بود از مارس تا آوریل به عنوان به خوبی به عنوان فوریه تا مارس" Jeong گفت: در یک به طور منظم جلسه. "سپس ما می بینیم که موج دوم که باعث شد تعطیلات در جریان بوده است."

در پایان ماه فوریه کره جنوبی گزارش اوج بیش از 900 مورد در یک روز, در اولین شیوع کروناویروس در خارج از چین است.

فشرده پیگیری و تست کمپین کاهش اعداد تک رقمی اواخر آوریل است.

اما فقط به عنوان کشور اعلام کرد این امر می تواند کاهش های اجتماعی فاصله دستورالعمل در اوایل ممکن است موارد جدید مشخصی رانده شده در بخش های عفونت در میان افراد جوان که بازدید کاباره ها و کافه در سئول در طول تعطیلات آخر هفته.

"ما در اصل پیش بینی کرد که موج دوم ظهور کرد و در پاییز یا زمستان" Jeong گفت. "پیش بینی ما معلوم شد که اشتباه است. به عنوان طولانی به عنوان افراد دارای تماس نزدیک با دیگران اعتقاد ما بر این است که عفونت را ادامه خواهد داد."

همانطور که از نیمه شب جمعه, کره جنوبی, گزارش 17 جدید کروناویروس موارد اولین بار در نزدیک به یک ماه است که روزانه موارد جدید کاهش یافته زیر 20. این یک قطره از 48 و 67 موارد گزارش شده در دو روز گذشته.

کره جنوبی گزارش کرده است در مجموع 12,438 موارد با 280 مرگ و میر.

در حالی که Jeong نام به صورت هوشیاری او همچنین گفت که تا زمانی که مردم حفظ دو متر فاصله ممکن است آنها را خاموش ماسک در شرایط خاص در گرم آب و هوا. — رویترز



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب