سبک ترین لپ تاپ های موجود بازار ایران کدام است؟

بهترین بازی های کامپیوتر در ۱۰ سال گذشته که باید تجربه کنید افراد ممکن است برای کار های مختلفی لپ تاپ تهیه کن

توسط HONARMANDKHABAR در 16 بهمن 1401

بهترین بازی های کامپیوتر در ۱۰ سال گذشته که باید تجربه کنید

laptopافراد ممکن است برای کار های مختلفی لپ تاپ تهیه کنند. ما نیز بر اساس تحقیقات خودمان و تجربیات مشتریان خودمان این کاربری ها را یکی یکی دسته بندی کردیم. لپ تاپ های دانشجویی نسبت به سایر لپ تاپ ها از قیمت کمتری برخوردار هستند. همچنین از ویژگیهای سختافزاری پایینتری بهره میبرند. یک لپ تاپ دانشجویی، وزن کمتر و ابعاد کوچکتری دارد تا به آسانی بتوان آن را حمل کرد. همچنین ظاهر قابل قبولی دارد و گهگاه از ویژگی چرخ 360 درجهای و قابلیت تبدیل به تبلت نیز بهره میبرد. به دنبال خرید لپ تاپ دانشجویی هستید؟ مقاله بهترین راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی را بخوانید. لپ تاپ مخصوص تدوین باید سختافزار قدرتمندی داشته باشد. کار ویرایش فیلم و عکس، یکی از سنگینترین پردازشها برای هر کامپیوتری به شمار میرود. لپ تاپ تدوین مخصوصاً باید پردازنده و کارت گرافیک قدرتمند و نیز رم با فضای بالا داشته باشد تا از عهده پردازشهای سنگین بربیاید. خرید لپ تاپ تدوین باید به دقت صورت پذیرد و قبل از آن به تحقیق کامل درباره ویژگیهای مورد نیاز پرداخته شود.

  1. صفحه نمایش ۱۴.۱ اینچی
  2. حافظه ذخیره سازی پر سرعت SSD
  3. پردازنده گرافیک یکپارچه: اینتل UHD Graphics ۶۳۰
  4. امکان گرفتن کمک مالی از دیگر افراد
  5. ۶ ساعت شارژ باتری
  6. پردازنده هسته مرکزی Core i7
  7. امتیاز: بسیار مثبت (بررسی 165265 رای)
  8. دارای استیکرهای اختصاصی

laptopدر واقع این تست، همانند گزارشی است که تعیین میکند اکنون سیستم در چه سطحی از سلامتی قرار دارد. فاکتور دوم برای خرید لپ تاپ استوک اصفهان، بحث ضمانتنامهای است که برای این سیستمهای رایانهای در نظر گرفته میشود. حتما باید چند دقیقه با لپتاپ کار کنید. از کارشناس مربوطه بخواهید همان جا لپ تاپ را روشن کنند و شما در حد ۱۵ تا ۲۰ دقیقه با آن کار کنید. در این زمان میتوانید متوجه سرعت پردازش اطلاعات و البته کیفیت تصاویر گردید. بهتر است برای خرید لپ تاپ استوک اصفهان حتماً به نمایندگیهای معتبر و شناخته شده مراجعه کنید تا مطمئن باشید که لپ تاپهایی با کیفیت بسیار بالا برای شما در نظر گرفته شده است. قدرت لپ تاپ با کارایی مدنظر، تطابق داشته باشد. نکته بعدی برای خرید لپ تاپ استوک اصفهان و نیز مینی کیس استوک و کارکرده، بحث کیفیت و قدرت قطعات سختافزاری است که در آن وجود دارد. تفاوتی نمیکند که شما میخواهید یک لپ تاپ نو بخرید و یا به فکر خرید لپ تاپ استوک در اصفهان هستید.

 

در حال حاضر شگفت انگیزترین لپ تاپ های برند ایسوس را میتوانید در دستهبندی لپ تاپ ایسوس Core i9 پیدا کنید. این لپ تاپها براساس قدرت و عملکرد حقیقتا فوق العاده هستند و میتوانید برای انجام کارهای حرفهای و تخصصی خود از آنها کمک بگیرید و تجربهی کاربری فوق العاده ای داشته باشید. تا به اینجای کار در مورد لپ تاپ های ایسوس با پردازندهی intel صحبت کردیم. اما این کمپانی در زمینهی تولید لپ تاپ با پردازندهی AMD نیز موفق عمل کرده است و لپ تاپ ایسوس Ryzen 5 در سریها و مدلهای مختلف حاکی از این موضوع است. این لپ تاپها نیز به نسبت قیمت مناسبی دارند و میتوانید برای انجام امور دلخواه خود از آنها کمک بگیرید. قطعا در بین جستجو در بین مدلهای مختلف لپ تاپ ایسوس با لپ تاپ ایسوس Ryzen 7 نیز رو به رو خواهید شد. لپ تاپی که مجهز به یکی از پردازندههای قدرتمند amd است و چه از نظر کارایی و چه از نظر اقتصادی ارزش خرید را دارد.

هشدار: این 6 اشتباهات رایانه شما را از بین می‌برد.

laptopاگر قصد خرید لپ تاپ دارید بهتر از قبل از آن با کاربرد لپ تاپ آشنا باشید پس در این مقاله کاربردی همراه با باشید. امروزه لپ تاپ یک وسیله مهم برای هر فرد است. لپ تاپها به دانش آموزان انعطاف پذیری و آزادی لازم را برای تکالیف دانشگاهی در هر زمان و هر مکان میدهند. استفاده از لپ تاپ در زندگی روزمره ما بسیار مهم است. در زندگی روزمره ، علم روزانه مورد ارزیابی و چالش انسان قرار میگیرد. مانند رایانههای رومیزی ، لپ تاپها در همه زمینههای زندگی ما وجود دارند. شرکتها ، مشاغل ، بانکها ، مدارس ، دانشگاهها و خانهها ، در همه این زمینهها دادههای خام به ارزش و دانش قابل توجهی تبدیل میشوند. از مهندسان گرفته تا پزشکان ، دانشجویان ، معلمان ، تجار و سازمانهای دولتی ، همه آنها از لپ تاپ برای انجام وظایف خاص ، برای سرگرمی ، درآمد آنلاین و کارهای اداری استفاده میکنند. به طور معمول ، یک لپ تاپ شامل یک باتری یون لیتیوم است که به شما اجازه می دهد لپ تاپ چندین ساعت با باتری کار کند.

مارک گورمن؛ سردبیر خبرگزاری بلومبرگ با استناد به منابع خبری خود ادعا میکند که مهندسین اپل در پروژه توسعه نمایشگرهای لمسی برای کامپیوترهای موبایلی این شرکت به شکلی جدی مشارکت دارند. با اینحال چنین لپتاپهایی در آینده نزدیک به بازار عرضه نخواهند شد. به گفته برخی منابع آشنا با پروژه که مایل به افشای نام خود نیستند؛ اولین لپتاپ اپل با نمایشگر لمسی اولد احتمالا یک دستگاه مکبوک پرو بوده و در سال 2025 عرضه خواهد لپتاپ استوک شد. از سوی دیگر اپل مدتهاست که استدلال میکند نمایشگرهای لمسی برای تبلتهای آیپد مناسب هستند؛ اما برای یک لپتاپ بسیار بد و ناخوشایند بهنظر میرسند. از طرفی شرکتهای تولیدکننده لپتاپ به شکل فزآیندهای در حال بهکارگیری نمایشگرهای لمسی در محصولات خود هستند و اپل نمیتواند این روند را نادیده بگیرد. اخیرا درآمد اپل از محل فروش لپتاپ از فروش تبلتهای این شرکت آمریکایی پیشی گرفته است. اپل مایل نیست تا در این حوزه از رقبای خود عقب بماند؛ در نتیجه احتمالا از رویه حاکم بر صنعت تبعیت نموده و از نمایشگرهای لمسی در لپتاپهای آینده خود استفاده خواهد کرد. ظاهرا نمایشگر لمسی به هیچ وجه بر طراحی لپتاپ تاثیرگذار نخواهد بود. در اینحالت صفحهکلید و تاچپد کماکان به قوت خود باقی خواهند ماند؛ اما از سوی دیگر امکان کنترل کامپیوتر شخصی از طریق ژستهای حرکتی فراهم خواهد شد؛ قابلیتی که پیشتر در دستگاههای آیفون و آیپد ارائه شده است. با گذر زمان، قابلیت پشتیبانی از ورودی لمسی احتمالا به تعداد بیشتری از لپتاپهای اپل افزوده خواهد شد.

را در سال ۲۰۲۱ را به دست آورده است.

لپ تاپ های سونی اطمینان حاصل می کند که عملکرد و راحتی بالایی دارند. لپ تاپ تولید شده توسط برند سونی کاملا قابل اطمینان هستند. برند سونی از سرتاسر جهان بخاطر عملکرد عالی آن مشهور شده است. سونی لپ تاپ های بسیاری را به بازار ارائه می کند و به همین دلایل جایگاه ششم در فهرست بهترین مارک های لپ تاپ را در سال ۲۰۲۱ را به دست آورده است. برند ACER به دلیل قابلیت حمل لپ تاپ آن به خوبی شناخته شده است. این مارک یکی از پرفروش ترین مارک های لپ تاپ در جهان محسوب می شود. این برند به دلیل ویژگیهایی مانند مطلوبیت، انتقالپذیری، سادگی و غیره از سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر آن، لپ تاپ های تولید شده توسط این مارک، کارایی بالایی دارند، و این لپ تاپ ها با طراحی زیبا و جذاب انها شگفت انگیز به نظر می رسند. لپ تاپ مدل Acer Travelmate یکی از بهترین لپ تاپهای تولید شده توسط شرکت Acer است.

بهترین توضیح کامپیوتر من تا به حال شنیده ام

زمانی که سیمورکری جدا شد و رفت تا شرکت خودش به نام تحقیقات سیمور را راه اندازی و اداره کند با طرح های جدیدش بازار سوپرکامپیوترها را در دست گرفت و تا پنج سال (۱۹۸۵-۱۹۹۰) یکه تاز بازار ابرمحاسبه بود. خود کری هرگز واژهٔ سوپرکامپیوتر را استفاده نکرد و کمتر کسی به خاطر دارد، او تنها کلمهٔ کامپیوتر را استفاده میکرد. در سال ۱۹۸۰ هم زمان با ظهور بازار مینی کامپیوترها که یک دهه قبل به وجود آمده بودند تعداد زیادی رقبای کوچک وارد بازار شدند. اما بسیاری از این ها در دههٔ ۱۹۹۰ با بروز مبارزات بازار سوپرکامپیوتر حذف شدند. امروزه سوپرکامپیوترها طراحی های سفارشی کم نظیری هستند که شرکت های صنعتی مثل IBM و hp تولید میکنند. همان شرکت هایی که بسیاری کمپانی های دههٔ ۹۰ را خریدند تا از تجربه شان استفاده کنند. البته بنگاه کری هنوز به صورت حرفهای به ساخت سوپرکامپیوتر ادامه میدهد. اصطلاح سوپرکامپیوتر چندان پایدار و ثابت نیست. ممکن است سوپرکامپیوتر امروز فردا تبدیل به یک کامپیوتر معمولی شود.

لپ تاپ برای ایجاد یک تاثیر در کسب و کار کوچک شما است.

لنوو لپ تاپهای قدرتمند با کیفیت و جذابی را با قیمت مقرون به صرفه تولید میکند. قیمت مناسب لپ تاپ لنوو به خریداران کمک میکند تا با پرداخت هزینه کمتری، همان امکانات و قابلیتهای بهترین مدلهای لپ تاپ را دریافت کنند. لپ تاپ ip130 لنوو، لپ تاپ ideapad 320 لنوو، لپ تاپ ideapad 330 و لپ تاپ lenovo ideapad l340 چند مدل جذاب از سری ideapad لنوو است که میتوانید بسته به بودجه و دلخواه خود آنها را خریداری کنید. بسته به نیاز خود میتوانید به این رم ۴، ۸ یا ۱۶ گیگ انتخاب کنید. حافظه داخلی یک ترابایت نیز به شما کمک میکند تا اطلاعات مورد نیاز خود را روی هارد ذخیره کنید. لپ تاپ ip330 لنوو مقرون به صرفهترین مدل در بین تمامی لپ تاپهای این سری است. با خرید لپ تاپ لنوو ideapad 330 i7 میتوانید از پردازنده core i3، رم ۴ گیگ ddr4، صفحه نمایش 15.6 اینچ مات، پورت hdmi و کارت گرافیک ۱ گیگ استفاده کنید.

8 روش‌های کمتر شناخته شده برای استفاده حداکثری از لپ تاپ

یک لپتاپ خوب متناسب با امور اداری، دارای کیبورد مناسب، مجهز به صفحه کلید عددی و صفحه نمایش استاندارد است. تفاوت چندان زیادی میان لپ تاپ اداری و لپ تاپ مهندسی نیست. اما دو مورد باعث ایجاد تفاوت بین این دو مدل لپتاپ شده است. لپتاپهای مهندسی باید توانایی اجرای نرمافزارهایی مانند AutoCAD و 3D Max را داشته باشند، در نتیجه نیازمند پردازنده قویتر و رم بالاتری هستند. لپ تاپ دانشجویی ، معمولاً تداعی کننده تصویر لپتاپهای کوچکتر از ۱۵ اینچ میباشد، که کوچک و سبک هستند، در واقع با این مشخصات به یاد نوتبوکها میافتیم. اما کاربرد، قیمت و مشخصات این محصولات که اصطلاحاً دانشجویی خوانده میشوند مربوط به رشته تحصیلی شما و نیاز شما از این رایانه همراه است. برای مثال اگر دانشجوی شاخههای پزشکی و انسانی هستید، یک لپتاپ با سخت افزار ساده نیز کار شما را راه خواهد انداخت. از طرفی دانشجویان رشتههای مهندسی و هنر به دلیل استفاده از نرمافزارهای سنگین، نیازمند سختافزار قوی متناسب با کارشان هستند که به صورت طبیعی هزینه لپتاپهای قویتر گرانتر نیز میباشد.

laptopA میشود. در واقع گرید A مربوط به لپ تاپهایی است که حدود 1 تا 3 ماه مورد استفاده قرار گرفتهاند. در لپ تاپهای گرید A هیچ اثری از شکستگی، ضربه دیدگی صفحه نمایش یا استفاده زیاد از لپ تاپ مشاهده نمیشود. معمولا سلامت باتری این گرید از لپ تاپ استوک، حدود 80 درصد است و به هیچ عنوان تحت تعمیر قرار نگرفته اند. از لحاظ ظاهری نیز لپ تاپ گرید A دارای خطوط کوچک یا رنگ پریدگی جزئی میباشد؛ به طوری که زیاد هم مشخص نیست. A بسیار تمیز و بدون هیچ خط و خشی هستند و با لپ تاپهای نو تفاوت چندانی ندارند. لپ تاپ استوک گرید B معمولا بین 2 تا 10 ماه مورد استفاده قرار گرفتهاند و در ظاهر نسبت به گرید A ساییدگی بیشتری دارند. در لپ تاپ گرید B ممکن است در صفحه نمایش خطوط ریز و خشهایی وجود داشته باشد اما به هیچ عنوان پیکسل سوخته در صفحه نمایش ندارند. لپ تاپ استوک گرید B معمولا کارایی مناسبی دارند اما تعویض یا خرابی تعدادی از پورت ها در این گرید لپ تاپ استوک مشاهده میشود.

  • ۱۲ گیگا بایت رم با سرعت ۲۶۶۶
  • پردازنده Intel Core-i3-1005G1 (گرافیک مجتمع)
  • رایانش امن (امنیت) = کد رشتهی سوم
  • لپ تاپ ASUS VivoBook R528EP
  • وزن بسیار سبک
  • نظریه سیستمها
  • علوم تصمیم و مهندسی دانش

laptopاولین چیزی که در مورد لپتاپ Acer ASPIRE S5-371-7270 نظر هر فردی را جلب میکند، جنس بدنهی آن است؛ زیرا بدنه این کامپیوتر قابل حمل از آلومینیوم ساخته شده است. آلومینیوم هم استحکام بالایی دارد و هم وزن سبکی دارد. این لپتاپ برای کاربری عمومی و سبک مناسب و قابل کاربرد است. تاچ پد این لپتاپ ایسر حساسیت بسیار بالایی دارد و از فرمانهای چند لمسی به سرعت پشتیبانی میکند. کیبورد این کامپیوتر قابل حمل دربرابر تورفتگی یا لب تاپ استوک فشار مقاوم است. این محصول ایسر باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 4030 میلیآمپر ساعت دارد که با یکبار شارژ 11 ساعت میتواند کار کند. اسپیکرهای داخلی این لپ تاپ مجهز به تکنولوژی Dolby Home Theater هستند. بهرهمندی از تکنولوژی به افزایش قابل توجه کیفیت صدای دریافتی کمک میکند. وزن این کامپیوتر قابل حمل نیز 1.3 کیلوگرم و در ابعاد 14.47 در 228.6 در 327.6 میلیمتر است. لپتاپ ASUS ZenBook 14 UX433FA یکی دیگر از سبک ترین لپ تاپ های موجود است که بدنهی فلزی دارد و ضخامت قاب بدنهی آن 3 میلیمتر است و باعث فشردهتر بودن آن نسبت به دیگر لپتاپهای همردهاش شده.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن