معرفی شیک ترین طرح های دکوراسیون خانه

اگر نکنید (انجام می‌دهید)دکوراسیون خانه اکنون، از خود متنفر خواهید شد} بعداً اگر دوست دارید فضای آشپزخان

توسط HONARMANDKHABAR در 17 بهمن 1401

اگر نکنید (انجام می‌دهید)دکوراسیون خانه اکنون، از خود متنفر خواهید شد} بعداً

kitchen decorationاگر دوست دارید فضای آشپزخانه شما بزرگ تر دیده شود از رنگ سفید استفاده کنید. انتخاب رنگ اتاق نشیمن یک مسئله بزرگ است. هنگام انتخاب بهترین رنگ برای اتاق نشیمن خود، باید به خاطر داشته باشید که این فضایی است که شما از مهمانان خود پذیرایی می کنید. البته، شما باید به دنبال یک طرح رنگی چشم نواز اما در عین حال آرامش بخش باشید. به گفته بسیاری از طراحان داخلی، رنگ سفید معروف ترین رنگ اتاق نشیمن سال است. اگرچه دیوارهای سفید در گذشته کسل کننده بوده اند، اما امروزه در سبک های مینیمال کاربرد فراوانی دارند. از آنجا که رنگ سفید همه کاره است، می تواند با طیف گسترده ای از سبک مبلمان و دیگر وسایل مطابقت داشته باشد. بنابراین، حتی اگر سبک طراحی داخلی شما با گذشت زمان تغییر کرد، دیگر نگران نقاشی مجدد دیوارهای خود نباشید. سفید رنگی بسیار جذاب است که در صورت انتخاب نور زرد می توانید آن را گرمتر کنید. هنگامی که آن را با نور سفید و لوازم جانبی تک رنگ ست می کنید، جذابیت آن بیشتر میشود. رنگ خاکستری یک ایده مدرن در سال 2021 است که باعث ایجاد سبکی مدرن و شیک میشود. این رنگ مناسب فضا سرویس های بهداشتی، اتاق خواب و نشیمن است. در نتیجه اولین چیزی که در دکوراسیون خانه مهم است، سلیقه و انتخاب شما است. با توجه به فضای موجود میتوانید از سبک ها، اکسسوری ها و رنگ های مختلف استفاده کنید. شما میتوانید هر قسمت از فضای خانه را به یک سبک متفاوت طراحی کنید.

  • بافت در طراحی دکوراسیون
  • هزینه طراحی داخلی منزل: سال ١٣٩٧ حدود ۴۸ میلیون تومان
  • دورههای معماری داخلی
  • ضمانت پیش پرداخت
  • لوازم برقی بزرگ و کوچک

kitchen decorationحال زمان آن رسیده که به بررسی دکوراسیون مهم ترین قسمت یک خانه، یعنی آشپزخانه بپردازیم. آشپزخانه محلی است که برای بانوان اهمیت زیادی دارد و همیشه در تلاش هستند که چیدمان آن را با بهترین شیوه های ممکن انجام دهند. نکته مهمی که هنگام چیدمان دکوراسیون آشپزخانه بهتر است که در نظر داشته باشید، نور است. زمانی که نورگیر یک محیط مناسب باشد، علاوه بر زیبایی باعث بزرگ تر دیده شدن فضا نیز خواهد شد. بنابراین قبل از خرید هر وسیله ای برای آشپزخانه، دقت کنید که مانع ورود نور به فضای آشپزخانه نشود. به طور مثال در خرید پرده ها دقت زیادی به کار بگیرید و توجه داشته باشید که جنس و رنگ آن ها به گونه ای نباشد که فضای آشپزخانه را تاریک نشان دهد. اگر آشپزخانه شما کوچک است، بهتر است که میز ناهارخوری های بزرگ را داخل محیط آن قرار ندهید و همچنین کابینت هایی با رنگ روشن را برای آشپزخانه انتخاب کنید. به علاوه اگر رنگ کابینت ها با دیوارها یکسان باشند، دکوراسیون آشپزخانه زیباتر می شود.

  • حفاظ پنجره ها
  • مقررات طراحی داخلی در ایالات متحده
  • سبک مینیمال
  • آشپزخانه زیبای بهاره رهنما + عکس
  • کمک گرفتن از ترکیب رنگ سفید و چوب
  • نورپردازی مخفی زیر کابینتهای بالایی را فراموش نکنید

برای تبدیل شدن به یک طراح دکورسیون داخلی موفق، شما نیاز به یک آموزش جامع و مهارت برای کار در بسیاری از رشته ها مانند(معماری، طراحی گرافیک، هنر تزئینی و طراحی نور) دارید. در واقع هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ ها، اثاثیه و سایر اشیا در اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه به عنوان تعریف دکوراسیون داخلی به کار می برند. البته دکوراسیون داخلی آپارتمان تنها محدود به اتاق ها نیست و اکنون به رشته فراگیری تبدیل شده که شما می توانید انواع دکوراسیون را حتی در سرویس بهداشتی و کابینت های آشپزخانه نیز داشته باشید. طراحی و اصول دکوراسیون منزل را از کجا شروع نکنیم؟ یکی از اصلیترین اصول طراحی دکوراسیون منزل این است که هرگز کار خرید لوازم مورد نیاز برای دکور کردن خانه را با خرید مبلمان شروع نکنید. بهتر است خرید مبلمان را به بعد از خرید عمده لوازم مورد نیاز موکول کنید؛ زیرا شاید آنچه در فروشگاه میبیند و نظر شمارا جلب میکند، بیش از حد برای منزل شما بزرگ یا کوچک باشد.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationرا نیز در نظر بگیرید. برای اندازهگیری پنجرهها، فضای دیوار بالا و پایین آنها و مقداری از دیوار که از طرفین میخواهید پوشیده شود نیز مهم است. پس از اندازهگیری اتاقها و فضای داخلی بهتر است یک نمای کلی از اندازهها و نقشه داخلی هر فضا بهطور جداگانه داشته باشید، که در انتخابها راهنمایتان باشد. طراحان حرفهای از نرمافزار اتوکد برای این کار استفاده میکنند. هنگامیکه طرح کلی فضای خود را آماده کردید، روی نقشه، مبلمان و نوع قرارگیری دلخواهتان را آزمایش کنید تا به طرح نهایی برسید. اندازهگیری درست و صحیح به شما در انتخاب مناسب وسایل ازجمله مبلمان، پرده، کمدها و… کمک میکند. دفترچه اندازهها را برای تمام خریدها همراه خود داشته باشید. تصمیم بگیرید که چگونه میخواهید زندگی کنید، تصمیمگیری این بخش عامل تعیینکنندهای برای قدمهای بعدی شماست و هیچ جواب درست یا غلطی وجود ندارد. بعد از این تصمیم میتوانید چیدمان اصولی منزل خود را انجام دهید. همهچیز به سلیقه شما وابسته است، اتاقها میتوانند سنتی، مدرن، رسمی یا آرام باشند و از لحاظ بصری طبع رنگی که در طراحی آنها به کار میرود، گرم یا سرد باشد.

 

kitchen decorationرنگ های کرم، سفید، خاکستری و قهوه ای برای ورودی مناسب است حتی با نصب کاغذ دیواری متفاوت با نشیمن می توانید این فضای حدودا دو متری را از نشیمن جدا کنید. اگر نزدیک در منزل گوشه کوچکی دارید، می توانید با وسایل زیبا و کاربردی نظیر صندلی با یک کوسن رنگی از آن کنج استفاده کنید تا مهمان نیز راحت روی آن بنشیند و کفش های خود را درآورد. استفاده از چوب لباسی های ظریف و فانتزی نیز برای ورودی مناسب دکوراسیون کافی شاپ است. خوب است به ازای هر یک از افراد خانه یک قلاب چوب لباسی در نظر بگیرید و یکی دو تا هم برای مهمان. پهن کردن یک قالیچه خوش نقش و نگار نیز ورودی را از بقیه جاها متمایز می کند. بهتر است طرح قالیچه متناسب با رنگ غالب منزل انتخاب شود. از آنجا که ما ایرانی ها اصولا با کفش وارد منزل نمی شویم قرار دادن یک جاکفشی ساده و مینیمال در ورودی خانه بسیار کاربردی است و حتی می توان آن را زیر آیینه روی دیوار نصب کرد.

معرفی دکوراسیون خانه

تا زمانی که قاب آینه خیلی حجیم نباشد، استفاده از آینههای بزرگ باعث میشود اتاق بزرگتر و روشنتر به نظر برسد. اگر فضای کمی روی دیوار برای آویزان کردن آینه وجود دارد، راه حل بهتر این است که آینه را روی زمین قرار دهید. البته اگر هدف شما تاثیرگذاری بیشتر است، میتوانید از یک متخصص برای ایجاد دیوار آینهای کمک بگیرید تا اتاق بزرگتر به نظر برسد. به هر حال از نظر بصری این طراحی هوشمندانه در اطراف آتش قرار میگیرد و نقاشی به گونهای آویزان شده است که گویی یک دیوار معمولی است و نتیجه قابل توجه است. همچنین به تقارن ایجاد شده توسط دو لوستر و مبل توجه کنید، این ساختاری به طرح میبخشد، شما نمی خواهید آن را خیلی شلوغ کنید زیرا در دیوار آینهای منعکس میشود. آینه در دکوراسیون منزل از قدیم و در معماریهای سنتی بسیار پرکاربرد بوده است. در معماری جدید نیز استفاده از آینه همچنان بسیار مورد توجه است. تزئینات با آینه نه تنها برای بازتاب نور عالی است، بلکه میتواند به شما فرصت ایجاد یک طرح تصویری را نیز بدهد، بهویژه زمانی که آینهها را به صورت گالری آویزان میکنید.

kitchen decorationشما برای ورود به بازار کار میتوانید در شرکت های مشاوره طراحی شروع به کار کنید. همچنین شما میتوانید به صورت مستقل یا پروژه ای با شرکت های طراحی کار کنید. امروزه اکثر کشورهای پیشرفته و در حال توسعه به طراحان داخلی مجرب نیاز دارند. پیش بینی می شود که فرصتهای شغلی طراحان داخلی از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۸، حدود ۴ درصد افزایش یابد. طراحی داخلی نقش بسیار بزرگی را در بهینه سازی فضای ساختمانهای تجاری و مسکونی ایفا میکنند و از این رو بسیار حائز اهمیت است. امروزه به دلیل افزایش جمعیت و کمبود فضای کافی اهمیت حرفه طراحی داخلی دوچندان شده است. علاوه بر این طراحی داخلی باعث زیباسازی فضای داخلی ساختمانها میشوند و از این رو طراحان داخلی نقش بسیار مهمی را در زیباتر کردن محیط زندگی و کار افراد دارند. دوره های آموزش این رشته در آموزشگاه ها معمولا در سه سطح مقدماتی، متوسط و طرح برای کافی شاپ پیشرفته تدریس میشوند.

هرگز از رنگهای تیره در حمام و سرویس استفاده نکنید.

در گلدانهای آشپزخانه به جای گیاهان معمولی سبزی بکارید. برای پنجره آشپزخانه از نیمپردههای نازک استفاده کنید. حتما یک نشیمن کوچک حتی اگر به اندازه یک صندلی راحتی باشد در نظر بگیرید. در بالا یا کنار اجاق گاز، استندی برای نگهداری در قابلمه و ماهیتابهها قرار دهید. برای نقاطی که مدت زیادی در آنجا میایستید مثل جلوی سینک یا میز کار آشپزخانه، فرش در نظر بگیرید. حتما 2 سطل زباله در نظر بگیرید؛ یکی برای آشغال خشک و قابل بازیافت و یکی برای زباله تر. کمد حولههای خود را خارج از حمام کنار در قرار دهید. محل دوش را با پرده، دیوار شیشهای، نیمدیوار یا حتی مصالح متفاوت، متمایز کنید. گیاهان معطر در فضای سرویس بهداشتی خود قرار دهید. هرگز از رنگهای تیره در حمام و سرویس استفاده نکنید. روشناییها را بالای آینه نصب نکنید. در کنار آینه و روشویی کابینتی برای وسایل آرایشی، پیرایشی و بهداشتی مثل سشوار و مسواکها در نظر بگیرید. از قرار دادن دکوریهای شیشهای در فضای حمام و سرویس خودداری کنید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد دکور قفسه لطفا از سایت ما دیدن کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن