محصولات زیبایی کلاژن چگونه می توانند پوست را دگرگون کنند

بدون پرکننده: محصولات زیبایی کلاژن چگونه می توانند پوست را دگرگون کنند HEATHER CICHOWSK 11 مارس ، 2021 فیس بو

توسط HONARMANDKHABAR در 28 اسفند 1399

بدون پرکننده: محصولات زیبایی کلاژن چگونه می توانند پوست را دگرگون کنند

HEATHER CICHOWSK 11 مارس ، 2021 فیس بوک توییتر ویرایش مجدد ایمیل

لوازم آرایشی دخترانه ما کلمه کلاژن را به زیبایی در اطراف خود می شنویم ، اما بسیاری از ما در مورد اینکه دقیقاً چیست کمی مبهم هستیم. ما نه در مورد پرکننده های صورت صحبت می کنیم و نه در مورد مکمل های زیبایی. ما بر روی محصولات زیبایی کلاژن و اینکه چگونه این ماده بدون سوزن در چشم پوست را چاق می کند ، تمرکز کرده ایم.

 

برای شروع با اصول اولیه ، کلاژن فراوان ترین پروتئین در بدن است و یکی از اجزای اصلی پوست می گوید دکتر Karyn Grossman ، متخصص پوست و خالق KARYNG دارای مجوز. این به معنای واقعی کلمه بدن را به هم می چسباند و داربستی است که پوست را بالا می برد Paula Begoun ، بنیانگذار و خالق Paula’s Choice Skincare ، به آن اضافه می کند. بدون آن ، پوست شل و ول می شود. البته این همان چیزی است که با افزایش سن اتفاق می افتد. گروسمن می گوید ، بعد از 20 سالگی ، سطح ما حدود 1 درصد در سال کاهش می یابد. این از دست دادن منجر به چین و چروک ، افتادگی و بزرگ شدن منافذ پوست می شود.

 

 

خوب است که محصولات زیبایی بتوانند کلاژن به ذخایر تخلیه شده ما اضافه کنند. اما ، متأسفانه ، به این ترتیب کار نمی کند. (کسانی که به دنبال تحریک کلاژن هستند باید برچسب مواد تشکیل دهنده محصول را برای یافتن پپتیدهای کلاژن یا اسیدهای آمینه کلاژن اسکن کنند.) در عوض ، بیشتر کلاژن موجود در محصولات آرایشی به عنوان یک ماده مرطوب کننده به جمع شدن و هیدراتاسیون کمک می کند. این ماده را می توان در هر سنی برای مرطوب سازی پوست استفاده کرد.

 

به گفته بگون ، سه منبع کلاژن وجود دارد: مصنوعی ، حیوانی و گیاهی. خبر خوب این است که ، طبق تحقیقات ، یک نوع بهتر از نوع دیگر نیست. و همه آنها به نگه داشتن رطوبت در لایه های سطح پوست کمک می کنند.

 

در اینجا محصولات زیبایی کلاژن مرطوب کننده وجود دارد که به برنامه روزانه شما اضافه می شود.

 

1/10

 

اسانس مرطوب کننده دریایی Elemis Pro-Collagen ، 90 دلار در Elemis

 

این ذات بهتر از بقیه است. همه اینها به لطف ترکیبی از اسید هیالورونیک ، فیلر پرکننده نسل بعدی ، پادینا پاونیکا و آب چشمه دریا غنی از منیزیم ، مس و روی است. در اصل میزان رطوبت پوست شما را دو برابر می کند و در عین حال باعث کاهش چین و چروک پوست می شود. و هیدراتاسیون تا 24 ساعت ادامه دارد.

 

10/10

 

سرم کلاژن Skin Inc ، 35 دلار در DermStore

 

مراقبت از پوست را به صورت سفارشی دوست دارید؟ این سرم غنی از مواد مغذی را با سرم های دیگر مخلوط کنید تا همه نگرانی های مربوط به مراقبت از پوست را یک باره برطرف کنید. یا آن را به تنهایی اعمال کنید. این فرمول پوست خشک شده را فرو می نشاند ، سفتی و کشش را تقویت می کند و ظاهر خطوط ریز را بهبود می بخشد. فن آوری کپسولاسیون جلبک دریایی ژاپنی که به ثبت رسیده است ، اطمینان حاصل می کند که حداکثر سود را از فرمول قوی می گیریم.

 

3/10

 

ماسک ID-AZ Dermastic Water-Fit ، 15 دلار در ID Placosmetics

 

این ماسک شیرین کن را به جلسه بعدی #MondayMasking خود اضافه کنید. ماسک ورقه ای با کلاژن هیدرولیز شده ، اسید هیالورونیک و آب دریا غنی از مواد معدنی برای آبرسانی به پوست پر شده است. این فرمول در واقع کمک می کند تا رطوبت برای آبرسانی طولانی مدت به پوست متصل شود.

 

4/10

 

کلاژن مایع Algenist Genius ، 115 دلار در Algenist

 

این کلاژن مایع برای نوشیدن نیست ، بلکه برای پوست است. این اولین فرمول کلاژن گیاهی ، گیاهی با بیشترین غلظت کلاژن فعال لقب گرفته است. چقدر می پرسید؟ در هر بطری 13000 دانه روغن میکرو جلبکی عظیم وجود دارد. قبل از استفاده از سرم و مرطوب کننده ، یک قطره چکان پر از محصول را برای تمیز کردن پوست صبح و شب استفاده کنید. فرمول غنی از امگا باعث بهبود انعطاف پذیری و پرش پوست می شود.

 

5/10

 

Crème Shop 30 شمارنده دستمال تمیز کننده کلاژن ، 5 دلار در فروشگاه Crème

 

با مالش آرام صورت با یکی از این دستمال ها ، از شر آلودگی ، روغن و آرایش ضد آب خلاص شوید. دستمال مرطوب با کلاژن فرموله می شود تا به محکم شدن و سفت شدن کمک کند.

 

10/10

 

کرم دور چشم پپتیدز و کلاژن درما E پیشرفته ، 29.95 دلار در Derma E

 

کلاژن را در تمام نقاط ، از جمله در ناحیه چشم ، استفاده کنید. این کرم چشم غنی ، خطوط ظریف و چین و چروک های عمیق را هدف قرار می دهد در حالی که سیاهی سیاهی خواب شما را چهار ساعت خواب می کند. این فرمول قدرتمند کوکتلی از ویتامین ها ، چای سبز ، پپتیدها و کلاژن را با هم مخلوط می کند. به علاوه ، این ماده بدون خشونت ، وگان است و حاوی گلوتن ، سولفات یا روغن معدنی نیست.

 

10/10

 

مرطوب کننده روزانه L'Oréal Paris Collagen Moisture Filler ، 8.99 دلار در Target

 

این مرطوب کننده را به عنوان یک ماده پر کننده خوب تصور کنید که هیچ سوزنی ندارد. فرمول ساخته شده با کلاژن طبیعی ، باعث بازگشت پوست می شود در حالی که آبرسانی شدیدی را ایجاد می کند. این ماده مغذی است ، اما مرطوب کننده در زیر آرایش احساس چربی یا سنگینی نمی کند.

 

10/10

 

ماسک سوپر کلاژن ماریو بادسکو ، 18 دلار در Nordstrom

 

نمی دانید این محصول فوق العاده چیست؟ این یک ماسک تصفیه کننده منافذ است که منافذ پوست نیست ، و آن را برای پوستی بالغ ، خشک و حساس مناسب می کند. گیاهان تغذیه ای و کلاژن پوست را پاک کرده و چاق می کند بدون اینکه آن را از بین ببرد. چند بار در هفته یک لایه نازک بمالید تا پوست مرطوب و شل شود.

 

 

10/10

 

دکتر دنیس گروس C + سرم کلاژن روشن کننده و تقویت کننده ویتامین C ، 78 دلار در Nordstrom

 

کلاژن و ویتامین C دو ماده موثر در مراقبت از پوست هستند و این سرم ویژگی هر دو آنها را دارد. پوست کدر به لطف فرمول تقویت کننده درخشندگی دوباره شارژ می شود. 

لوازم ارایشی مارک

لیست لوازم آرایشی

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران

فروشگاه های معروف لوازم آرایشی

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران

خرید عمده لوازم آرایشی اصل

بهترین مکان برای خرید عمده لوازم آرایشی

اسم لوازم آرایشی های معروف

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی

لیست فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی

خرید لوازم آرایشی اصل

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی نی نی سایت

خرید لوازم آرایشی ارزان

خرید و فروش لوازم آرایشی

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

سایت مو تن رو

سایت خانومی لوازم آرایشی

سایت زنونه لوازم آرایشی

آخرین مطالب