نظر: از «ماتریکس: رستاخیزها» تا «وروجک»، این چیزی است که در تعطیلات باید به آنها منتقل شود.

[ad_1] چه در حال پرواز به خارج از کشور باشید، چه از گردهمایی های خانوادگی استراحت کنید، یا فقط به تنهایی پنها

توسط HONARMANDKHABAR در 30 آذر 1400
[ad_1]

چه در حال پرواز به خارج از کشور باشید، چه از گردهمایی های خانوادگی استراحت کنید، یا فقط به تنهایی پنهان شوید، سعی کنید از آلوده شدن به کووید جلوگیری کنید، ساعت خوب قدیمی احتمالاً در این فصل تعطیلات به طور گسترده ظاهر می شود.

خوشبختانه سریال ها و فیلم های پخش جدید زیادی وجود دارند که به تازگی منتشر شده اند یا به زودی منتشر خواهند شد. در اینجا یک راهنمای سریع در مورد آنچه که برای چند هفته آینده باید تماشا کنید آمده است.

به زودی

22 دسامبر

ماتریکس: رستاخیزها: نمایش HBO Max (فقط در سطح بدون آگهی) در همان روزی که در سینماها نمایش داده شد. تقریباً دو دهه پس از پایان سه گانه ماتریکس (یا ما فکر می کردیم)، Resurrection کیانو ریوز و کری-آن ماس را به مجموعه فیلم های علمی تخیلی حیرت انگیز و از نظر بصری خیره کننده بازگرداند.

امیلی در پاریس فصل 2 (نتفلیکس): احمقانه اما خنده دار است، با امیلی جوان آمریکایی (لیلی کالینز) برای فصل جدید سرگرم کننده، مد و مناظر خیره کننده از پاریس. (10 قسمت)

"چشم شاهین" (دیزنی +): سریال سرگرم کننده مارول با بازی جرمی رنر و صحنه دزدی هیلی استاینفلد مجموعه شش قسمتی را به پایان می رساند.

23 دسامبر

"ایستگاه یازده" (HBO Max): این درام همه گیر است که نمی دانستید به آن نیاز دارید. او بازماندگان (مکنزی دیویس، جیمز پاتل و ماتیلدا لاولر باورنکردنی) یک بیماری همه گیر آنفولانزای ویرانگر را دنبال می کند که تا حد زیادی بشریت را نابود می کند، زیرا آنها سعی می کنند زندگی - و تمدن خود را بازسازی کنند. اما آنقدر هم که به نظر می رسد غم انگیز نیست. درعوض، ایستگاه یازده یک داستان به‌طور شگفت‌انگیز گرم، متفکرانه و طولانی است که وقتی همه چیز حذف می‌شود، مردم با آن‌ها باقی می‌مانند - خانواده‌های منتخب، میل به ارتباط، و نیاز به داستان‌گویی. هفته گذشته سه قسمت حذف شد، دو قسمت در سه پنج شنبه آینده منتشر شد و پس از آن در 13 ژانویه پایان یافت. شاید بهترین سریال سال 2021 باشد.

"و همینطور..." (HBO Max): سارا جسیکا پارکر، سینتیا نیکسون و کریستین دیویس در حال احیای نقش های خود در "سکس و شهر" به عنوان زنان 50 ساله هستند. سه قسمت آماده است که هر پنج شنبه قسمت های جدید می باشد.

رنو 911: شکار QAnon (Paramount +): عموی دیوانه خود را متقاعد کنید که این فیلم جدید یک مستند است.

اژدها: نه پادشاهی (Hulu and Peacock): بچه هایتان را برای این سریال اسپین آف «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» که در دنیای مدرنی اتفاق می افتد که اژدهاها فقط یک افسانه هستند، ناامید کنید. (6 قسمت)

"چپ سالانه" (ویدئوی اصلی): نسخه ویژه آخر سال با حضور تمام ستاره های کمدین زن در حال پخت 2021

کجا فیلم های کریسمس مورد علاقه خود را ارسال کنید:

  • تنها در خانه: دیزنی +
  • جن: HBO Max
  • "داستان کریسمس": HBO Max
  • تعطیلات کریسمس National Lampoon: HBO Max
  • اکسپرس قطبی: HBO Max
  • این یک زندگی شگفت انگیز است: Prime Video
  • Die Hard: Peacock، Prime Video

24 دسامبر

"به بالا نگاه نکن" (نتفلیکس): طنز ستاره ای آدام مک کی درباره یک جفت ستاره شناس (لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس) که متوجه می شوند یک دنباله دار قاتل سیاره به زمین برخورد می کند تا متوجه شود که هیچ کس برایش مهم نیست.

"افسون" (Disney +): انیمیشن موزیکال عالی و الهام بخش برای دختری به اصطلاح معمولی که هدایای خود را کشف می کند، یک موفقیت دیزنی + بدون هزینه مشترک اضافی است، فقط یک ماه پس از اکران در سینماها.

"چرخ زمان" (پرایم ویدیو): هفت قسمت آماده است و سریال فانتزی حماسی اولین فصل خود را در شب کریسمس به پایان می رساند. فصل 2 هم اکنون در دست ساخت است.

دیکینسون (اپل تی وی +): پایانی سریال کمدی/درام تاریخی عجیب و گیرا درباره شاعر امیلی دیکنسون.

"فضا"، فصل ششم (ویدئوی اصلی): این حماسه علمی تخیلی گسترده، که چند صد سال بعد در آینده با زمین و مریخ روبروی بلترها در یک جنگ داخلی در منظومه شمسی رخ می دهد، یکی از بهترین و نادیده گرفته ترین برنامه های تلویزیونی است. دو قسمت از فصل گذشته آماده است و قسمت های جدید هر جمعه پخش می شود.

26 دسامبر

"Letterken", فصل 10 (Hulu): کمدی کمدی کانادایی با ترکیبی آشنا از بازی های زشت و زشت با کلمات، نزاع ها و زندگی در شهر کوچک در میان لیستی از هیک ها، اسلایدها و بازیکنان هاکی بازمی گردد. (6 قسمت)

"1883" (Paramount +): ماقبل تاریخ غبارآلود و خشونت آمیز غرب وحشی یلوستون در 19 دسامبر با قسمت های جدید هر یکشنبه به نمایش درآمد.

29 دسامبر

کتاب باب فت (دیزنی +): پس از 40 سال انتظار، طرفداران جنگ ستارگان سرانجام شکارچی فضل بین کهکشانی مورد علاقه خود را در مرکز توجه خواهند دید، زیرا تمورا موریسون نقش اسلحه کرایه ای مرموز را بازی می کند. فقط یک قسمت در هر زمان منتشر می شود، با قسمت های جدید هر چهارشنبه.

31 دسامبر

"کبرا کای"، فصل 4 (نتفلیکس): رقبای مادام العمر دانیل (رالف ماسیو) و جانی (ویلیام زابکا) برای برنده شدن در مسابقات کاراته زیر 18 سال All Valley به نیروها می پیوندند. (10 قسمت)

"چشم کناری"، فصل ششم (نتفلیکس): Fab Five این بار به تگزاس می روند تا زندگی را تغییر دهند و دگرگونی های اشک آور را رقم بزنند. (10 قسمت)

در حال حاضر در حال تسلیم است

آیا به دنبال یک فیلم جدید یا سریال اخیر برای تماشای دیوانه وار هستید؟ خوش آمدی:

"جادوگر،" فصل 2 (نتفلیکس): شکارچی هیولا گرالت (هنری کاویل) به این حماسه فانتزی گسترده و محبوب بازمی گردد. (8 قسمت)

"سرقت پول" فصل 5، قسمت 2 (نتفلیکس): بالاخره سرقت از بانک اسپانیا گروه به پایان رسید. (5 قسمت)

"گمشده در فضا"، فصل 3 (نتفلیکس): آخرین فصل از راه اندازی مجدد داستان های علمی تخیلی. بله، ویل رابینسون دوباره در خطر است. (8 قسمت)

جیم گافیگان: هیولای کمدی (Netflix): یک استندآپ ویژه جدید که به بیماری همه گیر و پوچ عمومی زندگی مدرن می پردازد.

"نیکول بایر: BBW" (نتفلیکس): اولین سریال کمدی ویژه در نتفلیکس به میزبانی Nailed It که به برخوردهای همه گیر و موارد دیگر می پردازد.

"هانا"، فصل 3 (ویدئوی اصلی): پایان سریال اکشن فوق‌جنگی که از نظر ژنتیکی پرورش داده شده است که ناپدید شده است، که بهتر از همیشه است. (6 قسمت)

"با عشق" (ویدئوی اصلی): یک رام کام جذاب که زندگی عاشقانه یک برادر و خواهر را دنبال می کند و هر قسمت در تعطیلات متفاوتی از سال اتفاق می افتد. (5 قسمت)

هارلم (ویدئوی اصلی): کمدی کمدی برای دوستان شیک و جاه طلب در هارلم که حال و هوای جدی «سکس اند شهر» و «ناامن» را پخش می کند. (10 قسمت)

"PEN15"، قسمت 2 از فصل 2 (Hulu): آخرین فصل از کمدی آزار دهنده و دلخراش بزرگسالان. (7 قسمت)

"زندگی جنسی همکاران" (HBO Max): سریال کمدی بسیار تازه و نزدیک برای چهار دانشجوی سال اول که به دور از چشمان کنجکاو والدین خود در کلاس ها، روابط و زندگی خود جهت گیری می کنند. (10 قسمت)

مک گروبر (طاووس): ویل فورته به طرز تهاجمی تقلید مسخره آمیز "McGiver" از "SNL" را احیا می کند. (8 قسمت)

"قدرت سگ" (نتفلیکس): این نامزد اسکار از کارگردان جین کمپیون، نقش بندیکت کامبربچ و جسی پلمونز را در نقش برادرانی که در دهه 1920 در مونتانا مزرعه ای اداره می کنند، بازی می کند.

"آهنگ قو" (اپل تی وی +): ماهرشالا علی در آینده ای نزدیک نقش یک شوهر و پدر را بازی می کند که به بیماری صعب العلاج مبتلا شده است و تصمیمی مشکوک اخلاقی برای محافظت از خانواده اش در برابر غم و اندوه ارائه می کند: یک کلون برای جایگزینی خود.

ریکاردوس بودن (ویدئوی اصلی): این درام به کارگردانی آرون سورکین درباره شوک های پشت صحنه صحنه فیلمبرداری «I Love Lucy» با بازی نیکول کیدمن در نقش لوسیل بال و خاویر باردم در نقش دسی آرناز.

مادر / اندروید (هولو): یک فیلم علمی تخیلی هیجان انگیز با بازی کلویی گریس مورتز در نقش یک زن جوان باردار که با دوست پسرش برای فرار از هوش مصنوعی که به انسان ها اعلام جنگ کرده است فرار می کند.

همچنین ببینید: آنچه در ژانویه 2022 در نتفلیکس پخش می شود هولو | ویدیوی پایه


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن