1971 قهرمان جنگ Sqn Ldr Parvez Jamasji مرده

این خلبان سابق راه اندازی شد و در سال 1965 و بازنشسته در سال 1985. (ANI 1971 جنگ فایل عکس مورد استفاده برای با

توسط HONARMANDKHABAR در 6 تیر 1399
The former pilot was commissioned in 1965 and retired in 1985.این خلبان سابق راه اندازی شد و در سال 1965 و بازنشسته در سال 1985. (ANI 1971 جنگ فایل عکس مورد استفاده برای بازنمودی مقاصد)

Sqn Ldr Parvez Jamasji (retd) که اهدا شد ویر چاکرا برای شجاعت در طول سال 1971 جنگ هند و پاکستان درگذشت, خانواده, منابع گفت. او 77. Jamasji که با استفاده از چوب در راه رفتن به علت صدمات او پایدار به عنوان یک خلبان هلی کوپتر در حالی که انجام heli-برن عملیات در طول جنگ جان سالم به در با همسر و دو پسر و یک دختر.

سابق نیروی هوایی افسر ساکن Parsi Colony در تامي در اینجا درگذشت پنج شنبه شب پس از یک بیماری کوتاه.

اخبار مرتبط

او ویر چاکرا استنادی خوانده شده "در طول عملیات علیه پاکستان در ماه دسامبر سال 1971 پرواز ستوان پرویز Rustom Jamasji خدمت شد و با هلیکوپتر واحد. هلیکوپتر خود پرواز توسط او مورد حمله قرار گرفت و دو بار با مسلسل و دو بار توسط ملات است. او نشان داد حضور ذهن آورده و هواپیما خود را به پایه.

"در یکی از مناسبت هلیکوپتر را تا به حال خرابی موتور بیش از دشمن اما او آن را با خیال راحت به یک پست در سرزمین ما. در طول پرواز ستوان پرویز Rustom Jamasji نمایش داده رشادت و حرفه ای مهارت و ارادت به وظیفه به منظور بالا."

این خلبان سابق راه اندازی شد و در سال 1965 و بازنشسته در سال 1985.

زنده قیمت سهام از BSE NSE آمریکا بازار و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

مالی اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما و اقامت به روز شده با آخرین Biz اخبار و به روز رسانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب