1985: هنگامی که " رمبو را سخت تر گرفتن دست او در آمریکا و روان

اما این هفته استالونه محکم گرفتن دست او در کشور روان است. اصلی خود را روی لئامت دادن به جان رمبو "اولین خون" ب

توسط HONARMANDKHABAR در 10 خرداد 1399

اما این هفته استالونه محکم گرفتن دست او در کشور روان است. اصلی خود را روی لئامت دادن به جان رمبو "اولین خون" باز در سال 1982 بود و بیشتر قابل ملاحظه آمار از شما می خواهم انتظار برای یک فیلم در مورد ویتنام دامپزشک رو به همه انواع آزار و شکنجه در خاک آمریکا. اگر رمبو وارد شده بود در دهه 1970 دهه عاطفی و اخلاقی باقی مانده از جنگ و ریاست جمهوری رسوایی ممکن است فرود آمد و او را در برخی از شهرستان به نیروی انتظامی و یا در ضد جنگ جنبش و فیلم بوده ام broodingly روانی. "اولین خون" چاله رمبو در برابر قانون است. او برنده در عین حال او از دست می دهد (داستان بلند). فیلم چیزی با عصبانیت وجودی در هسته خود است. عاقبت که جورج Cosmatos کارگردانی vanquishes هیچ اثری از درونی و سه برابر اصلی ناخالص داخلی.

در این مرحله استالونه ساخته شده بود یک سوم "راکی" سر و صدا. او می خواهم تبدیل به خیلی مردی که تیر اندازی و در حال اجرا و grunting و زنده ماندن او در مورد به انجام مورد نیاز ساخته شده است در سلب مسئولیت. بنابراین در اینجا می آید Murdock, یک نقشه نظامی بوروکرات و رمبو جدید nemesis (Charles Napier) که جرات سوال استالونه را برای بیشتر.

"آیا شما مطمئن هستید که او هنوز هم نمی نامتعادل از جنگ است؟" Murdock می پرسد در پنج ستاره کنتاکی لهجه. "ما نمی توانیم به هر کسی که درگیر که ممکن است کرک تحت فشار در آن جهنم است."

در حال حاضر متوسط فیلمنامه ممکن است فقط به حال رمبو پاسخ به این سوال با یک تعداد بدن. اما متوسط فیلمنامه نمی کردن "قسمت دوم." استالونه را — با جیمز کامرون. آنها را به ماموریت به طرز مشکوکی متوسط: بازگشت به ویتنام برای شناسایی در آمریکا اسرای جنگی. همین حالا رایگان اونا رفتن نیست شروع یک جنگ دیگر. فقط. را. تصاویر. من دوست دارم که وجود دارد امکان پذیر یک نسخه از این فیلم که در آن استالونه است هورست Faas.

رمبو را مدافع سبز کلاه بره-ed, طرز ناامید کننده ای اختصاص داده شده سرهنگ Trautman (Richard Crenna) مجموعه نپر مستقیم. "اجازه دهید من فقط می گویند که رمبو بهترین مبارزه با دامپزشک من تا کنون دیده ام. خالص دستگاه مبارزه با تنها یک میل به پیروزی در یک جنگ است که کسی دیگری را از دست داد. و اگر برنده شدن به معنی او را به مرگ او می میرند. هیچ ترس و هیچ تاسفی هم نخور."

نه تنها Trautman فقط گذاشته طرح او انجام می شود این پوستر کپی و تریلر روایت بیش از حد. او را انجام نداده یا: "آنچه شما انتخاب می کنید به تماس جهنم او تماس خانه." مردم پرداخت می شود برای دیدن استالونه به عنوان یک توسری خور. آنها پرداخت می شود خیلی بیشتر به او را به عنوان خدا. رمبو آغاز شده به عنوان یک شخصیت جذاب و مانند Rocky Balboa بود فرا گرفته استالونه. در دقیقه باز او سرگردان در اطراف فانتزی اتاق کنترل که Murdock, نظارت, sneering در تمام blurping صفحه نمایش. اسلحه خود را راست در دو طرف قفسه سینه خود اغراق شده برای کل صحنه. شما نمی دانید که آیا ارتش از او ساخته شده و یا ماتل.

ما می دانیم که دولت قراره دوباره چاقو را در پشت. او میهن پرستی به منزله ازدواج سوء استفاده او را ترک نخواهد کرد. اما آنچه استالونه قرار بود به بازیگری در "قسمت دوم"? اولین بار آن اصل است. در حال حاضر این نگرش است. فیلم گفتار خود خروشد به عمل است. او امده فشار بدن است که در یک طرف rictus از خشم.

از سوی دیگر -- که من در تلاش برای احمق ؟ این نوع فیلم که جهش از سمت راست نزدیک از یک whirring موتور جت به حتی سخت تر به ضرب گلوله از استالونه اسلحه اواسط انعطاف پذیری. دوربین اسلاید از شانه خود را به دست و ساعد شربننج تیغه چاقو.

او در اوج او مرد. در شش ماه ما می بینیم او در زمستان آموزش دنباله ای از "Rocky IV" نمایشی مضحک ترین شاهکار فیزیکی کار تا کنون فیلم برداری شده است. استالونه زخم با 1985 دوم و سوم محبوب ترین فیلم. این خنده دار است به فکر می کنم در مورد آن. آزادانه رمبو فیلم تراژدی ملی است که کشور را بلعیدم سکسی jingoism فقط به عنوان آن را به حال بروس اسپرینگستین را "Born in the U. S. A.," که سال بزرگترین آلبوم. استالونه در بدن این کار شیرین کاری های بی حد و حصر قتل عام — آنها تبدیل به فیلمهای مستهجن رویداد سیاسی و استالونه به دائم توهم آمریکایی برتری. سال گذشته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی یک عکس از خود را در یکی از راکی بدن. تصاویری از برخی از این "بازگشایی این کشور" تظاهرات مستقیم از پوستر برای "رمبو."

استالونه نبود تنها ستاره اکشن در این روز یادبود cookout. چاک نوریس پایین بود در شماره 6 با کد "سکوت" یک ضربه در هفته چهارم آن و به عنوان خشونت به عنوان "رمبو." اما در مقیاس کوچکتر پلیس-مقابل-مواد مخدر-سندیکای مسائل است. نوریس شیکاگو کارآگاه تلاش همراه با بقیه نیرو برای پایین آوردن متخاصم کلمبیا و جرم و جنایت ، این یک تنگ, مربوط, هیجان انگیز نیست که از دست دادن ذهن خود را تا 10 دقیقه است.

نوریس نیست یک داستان پشت, اما هیچ چیز وجود دارد به صراحت شیکاگو-پلیس در مورد او. و او را نه از نوع ستاره ای که حس را فقط در هر چیزی. عجیب و غریب لذت بردن از نوریس', هنرهای رزمی, Tex-Mex و جیمز برادوک فیلم این است که چگونه آنها به نظر می رسید و مهندسی را بیشتر از خود averageness. هیجان انگیز آن را به عنوان "کد سکوت" فقط باعث می شود شما تعجب می کنم که این مرد در حال انجام در این شهرستان در این مورد.

هنوز نوریس بود و بیشتر با این برنامه از جیمز باند. '80s فیلم اکشن قرار داده نشده است 007 با نام تجاری از کسب و کار. آن را فقط خجالت فيلمهای نسبی ادب. در "نظر به کشتن" پیوند است که در تلاش برای متوقف کردن Christopher Walken از drugging اسب و باد تا دره سیلیکون (Walken را بلیچ مو ساخته شده او را رینگر مرده برای دهه بالا bad-guy, star, Rutger Hauer). وجود دارد هیچ جایی برای tuxedos و درسج و معمول risible دو entendres. (یکی جوان اسب سوار را شناسایی خودش را به عنوان جنی فلکس.)

این نیست که عمل در اینجا کار نمی کند. اسکی-شیب قبل از اعتبار توالی باید زد و coned و اوجی معدن-شفت انفجار به نظر می رسد مانند آن هزینه های زیادی از پول و زمین شناسی. اما آخر شامل یک بالون هوایی کوچک. چرا ؟ و در هفتمین روی لئامت دادن اوراق قرضه راجر مور تا به حال سالخورده از حیاتی برای bewitchingly کشف. گریس جونز ترین فرد زنده در این فیلم است. یک پوستر قرار می دهد و مور بازگشت به عقب و در واقع شگفتی که آیا اوراق قرضه در نهایت ملاقات خود را مطابقت. هیچ مسابقه. در برخی از نقطه, او میپرد کردن برج ایفل و می نشیند و به Walken را کرجی. تصور کنید هالیوود با این زن ستاره شدن تنفس پایین استالونه را گردن. تصور سیاسی پورنوگرافی از او.

فیلم های آمریکایی بودند بیش از حد مقید به این نوع از جایگزین واقعیت است. بنابراین جونز باقی مانده است عجیب و غریب. به جای محافظه کار آرمان های قانون و نظم سوار یک خوشه از '80 فیلم اکشن یک پدیده به وضوح در کاوش "را به روز می کنم: سینما فرهنگ در عصر ریگان" J Hoberman را نگاه انتقادی در دهه اخلاقی غارتگری. اجرای قانون و نظامی آن stand-ins تا به حال فیلم های " میخواهد همدلی و کامل lust. هری کثیف را گره خیابان تصفیه و نوریس' dungaree عدالت بوده است eroticized. استالونه را lawmen — در "کبرا" (1986) و "تانگو & Cash" (1989) — به نظر می رسد مانند نوار-o-گرم است. ما ساخته شده کارآگاه-جنسی — از آلوده های داغتر از nuttier بهتر است. حتی زمانی که ما خندید و در آنها راه "Police Academy 2: Their First Assignment" (در هشتمین هفته) می خواستند ما را به ما به معنای آگاه است که خیابان های شهر هنوز هم امن تر گشت توسط idiot پلیس و سری star, Steve Guttenberg بود تقریبا به طور تصادفی رضایت.

در "شاهد" بود که در محل 10 آمیش در حال درمان با مراقبت بیشتر و نگرانی از انکلاوها در آمریکا اقدام پلیسی. این فیلم نوشته شده توسط ارل Wallace, پاملا والاس و ویلیام کلی و به کارگردانی پیتر ویر و هریسون فورد به عنوان یک فیلادلفیا پلیسی به نام جان کتاب است. آنچه یک فیلم است. چه یک نام برای یک پلیس. کتاب پنهان در روستایی پنسیلوانیا با خانواده کمی شاهد قتل (Lukas Haas) خود را به اتهام. همه در انتظار قاتلان به آنها پیگیری کردن که باعث می شود این فیلم یک نوع غربی است. از آن ساخته شده بود با صبر و تعجب (Maurice Jarre را مصنوعی-و-رشته نمره برای تلفن های موبایل مانند یک شب زیر ستاره ها) و چشم نسبت به انواع تعلیق خواهد شد و جان گرفتن ، او و پسر (Kelly McGillis) آن را دریافت ؟ خواهد او آویزان از کسانی که گاو را شکست?

این فیلم در چهارمین هفته — چهارم آن ماه! هفته گذشته بود قبل از آن نزدیک به بالای نمودار. فورد هرگز بهتر است. او تفلون طعنه به حال کاسته به معرض گرما. او آماده بود برای متوقف کردن واکنش و شروع به اقدام (و او در حال حاضر استاد راکتور). "شاهد" می توانست یک نمایش مسخره و یا یک راست پیش رو درام. در عین حال آن را تبدیل به محیطی آرام و هوشیار برای کشش و مردم برای آن رفت. این فیلم یکی از آن موارد که در آن همه چیز فقط رفت جادویی راست. (این رو هشت نامزد اسکار و برنده برای ویرایش و فیلمنامه اصلی.) آن را استثنایی نسخه از یک نوع فیلم استفاده می شود که برای بیرون آمدن تقریبا یک بار در ماه. اگر آن را در تمام در سال 2020 این می شود جریان در هشت بخش به معنی گاو نمی تواند تنها چیزهایی شدن شیر.

چیزی که در مورد این کشور اقدام قهرمان وسواس بود که آن را تمایل به سفید-نر دامنه. پس از blaxploitation دوران سیاه بازیگر شد یا perp یا نسبتا خاموش شریک است. (در "شاهد" دنی گلوور یکی از قاتلان; برنت جنینگز فورد sidekick.) بنابراین مورفی تکان دهنده بود در "بورلی هیلز پلیس." او به پلیس! با روز یادبود این فیلم هنوز به یک پدیده در شماره 4 در بخشی به دلیل او سیاه بود بلکه به این خاطر او سرد خود آگاه و به سختی حقوقی به نوشیدن. استالونه شده بود یک ستاره برای تقریبا 10 سال است. نوریس مور و فورد نیست ، زمانی که "Beverly Hills Cop" افتتاح شد در ماه دسامبر سال 1984 مورفی 23 بود. این است که چرا او یک لحظه عظیم ستاره. او در اولین روز بهار — و نه یک مرد ماچو. فیلم را نگه می دارد او را در یک گرمکن و شلوار جین در حالی که LA cops, یعنی, Judge Reinhold و جان, اشتون, پوشیدن لباس و روابط. دیگر شخصیت های مستقیم هستند و او thrillingly وری.

استالونه در سال را مهم ترین ستاره. مورفی سال هیجان انگیز ترین. شما ممکن است اما دریغ از یک فکر برای کمبود زنان در لیست این هفته انجام کاری جدید است. آن را پر از مخلفات (Lonette McKee در "بروستر میلیون ها") و damsels. تانیا رابرتز جیغ و آویزان در باند فیلم واقعی کم است. اما Molly Hagan در اجرا از گانگستر در "کد سکوت" به نظر می رسد روش اقدام به راه خود را از طریق خطر با ناتورالیسم من هرگز دیده می شود. او را به شدت imperilled. در ضمن در رمبو فیلم Julia Nickson به عنوان یک انجمن ویتنامی عامل واقعا نگه می دارد خود را (و خود او توپخانه) با استالونه. او و گریس جونز می گرفته اند آمریکایی ساقه-'em-تا جایی جذاب است.

با اینحال تنها تعداد کمی از زنان بالای صدور صورت حساب. در شماره 9 را در رمبو انگشتان پا شد اشتباه-هویت کمدی "به شدت دنبال سوزان" نوشته شده توسط Leora Barish و کارگردانی شده توسط Susan Seidelman. این آمار در مورد ناراضی نیوجرسی دار (Rosanna Arquette) که خیلی با وسواس یک سری از تبلیغات طبقه بندی شده است که او تلاش می کند برای دیدار با زن آنها و سپس پشت به یک قطب و توسعه فراموشی. زن مدونا و فیلم وارد در سپیده دم از او سلطه بر جهان (آلبوم "مانند یک باکره" بود 6 ماه) و از آن خواهد شد به اندازه کافی برای نتیجه گیری کرد که این طولانی ترین مدونا جعل هویت تا زمانی که بانوی دل شکسته. اما این فیلم هنوز فریبندگی. مدونا هرگز به عنوان یک بازیگر به عنوان او است که در اینجا اساسا بازی خودش.

در آن زمان مردم به نام کوچک اصلی, منطقه, کمدی مثل این "offbeat" که به معنای مردان در یک استودیو نمی آزمون زندگی را از آنها. این نه یک فیلم. آن را هرگز می یابد سازگار کمدی ریتم. که نمی, همان,, البته, به عنوان آن را در حال خنده دار و یا احساس واقعی. این هر دو. من هنوز هم می تواند عملا بوی هر محل — در آتلانتیک سیتی و منهتن پایین سمت شرق و باتری پارک. این عطر فوق العاده است — eau de پیاده رو.

Cher بود که بسته شدن از یک ماه سوم در "ماسک" بازی ملکه از یک لا دوچرخهسواری خانواده و مادر تنها سنگی دنیس کاریزماتیک نوجوان (Eric Stoltz) با جمجمه تغییر شکل. درست در اطراف گوشه بودند او توانا 1987 و '88 — یک پلاتین باز گشت, آلبوم سه فیلم که یکی از آنها "Moonstruck" آیا او برنده بهترین بازیگر زن اسکار. "ماسک" یک Oedipal فیلم هفته, یک, که بچه همه پدر و مادر چون مادر ظروف سرباز یا مسافر است که انجام بهترین. بخشی خواهد بود غیر ممکن است برای هر ستاره به گرفتن دقیقا درست پس Cher bulldozes از طریق آن مست, بالا, صالح برافروخته. باید آن را بیش از حد, اما پیتر بوگدانوویچ مدیر کار از یک نسیم ملایم اسکریپت توسط Anna Hamilton Phelan. او می خواهد به فراغت ما معمول ملودرام و باز می شود فیلم را به یک زندگی به اندازه ارتباط تصویر با قطعات سام الیوت Estelle Getty, Kelly Jo Minter و به خصوص یک نابینا لورا درن به عنوان سنگی اولین بوسه. اما آن را Stoltz فیلم. هنگامی که تراژدی اعتصاب (وجود مجالس ترحیم در حدود 15 دقیقه) Cher می کند به درمان او اتاق ناهار خوری بدتر از رمبو رفتار Viet Cong.

زمانی که "ماسک" بر من خیال پردازی در مورد چه نوع از حرفه ای سحر و جادو او و استالونه ساخته اند می تواند با هم. خواهد اعتماد به نفس خود را که به درگیری و یا cohered? خواهد موهای خود را ؟ آنها می تواند به مبارزه در کنار mujahedeen در "رمبو III."

آن بوده است خطرناک سرگرم کننده سوء تفاهم رمبو این همه سال. آنچه که او ایستاده بود تقریبا بلافاصله کمتر مهم تر از چگونه steroidally آمریکایی او ما احساس — ذهن هرگز که استالونه به طرز حیرت انگیزی غم چشم; که تمام امریکا بود شکستن رمبو قلب. (و این است که هنوز هم عاشقانه در مورد آن). اعتبارات رول پس از "رمبو: اولین خون قسمت دوم" با یک تصنیف نوشته شده و نیمکت-فشرده توسط استالونه برادر فرانک و ذهن سرگردان به آینده و عاقبت ، جان رمبو متولد شد و در سال 1947. این خواهد بود که خود را به 73 سال است. و شاید او می خواهم اکسل در زمان های ویروسی تنگه منجر به یک اعتراض در برخی از ایالت (فقط در پاییز گذشته او ميخواند کارتل های مواد مخدر مکزیکی در "رمبو: آخرین خون"). یا شاید او می خواهم در نهایت پیدا کردن خود را در یک جانبازان خانه قطع افسوس که توسط این دهه از تروما در آستانه داشتن قلب شکسته دوباره احتمالا برای همیشه لطفا برای.

c.2020 شرکت نیویورک تایمز



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب