1998 القاعده بمب گذاری در سفارتخانه های آمریکا: دیوان عالی آمریکا اجازه می دهد تا بزرگتر جایزه در صورتی که به کشته شدن 224 نفر

تقریبا همزمان با کامیون بمب گذاری در سفارتخانه های کشته شدن 224 نفر و مجروح شدن هزاران نفر. آنها برای اولین با

توسط HONARMANDKHABAR در 29 اردیبهشت 1399
تقریبا همزمان با کامیون بمب گذاری در سفارتخانه های کشته شدن 224 نفر و مجروح شدن هزاران نفر. آنها برای اولین بار اصلی حملات بر ما اهداف توسط القاعده. (رویترز)

دادگاه عالی ایالات متحده است که اجازه می دهد یک بزرگتر جایزه از پول به قربانیان بمب گذاری سال 1998 توسط القاعده به سفارتخانه های آمریکا در نایروبی کنیا و دارالسلام تانزانیا. با وجود حکم دادگاه آن را بعید است که قربانیان را تا کنون جمع آوری مبلغ کامل. تقریبا همزمان با کامیون بمب گذاری در سفارتخانه های کشته شدن 224 نفر و مجروح شدن هزاران نفر. آنها برای اولین بار اصلی حملات بر ما اهداف توسط القاعده.

پرونده به دیوان عالی کشور حکم شامل پرونده های حقوقی ثبت شده توسط قربانیان و خانواده های آنها در برابر سودان متهم کرده که این کشور باعث بمب گذاری با کمک القاعده و رهبر اسامه بن لادن که زندگی در سودان در 1990s.

اخبار مرتبط

بیش از 500 نفر درگیر در این پرونده در حال بیشتر شهروندان خارجی یا دولت آمریکا, کارکنان و یا پیمانکاران مجروح در بمب گذاری و یا بستگان کسانی که درگذشت.

یک دادگاه در ابتدا اهدا گروه بیش از 10 میلیارد دلار است اما یک دادگاه تجدید نظر انداخت از 4 میلیارد دلار از این جایزه بود که خسارت تنبیهی. دیوان عالی کشور به اتفاق آرا خالی تجدید نظر حکم دادگاه در روز دوشنبه ،

زنده قیمت سهام از BSE و NSE و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

مالی اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما و اقامت به روز شده با آخرین Biz اخبار و به روز رسانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب