2020 انتخابات آمریکا: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دودی اعتماد به نفس گرفتن دوباره انتخاب می گوید: "قریب به اتفاق اکثریت خاموش' با او

"قریب به اتفاق اکثریت خاموش زنده و سالم است!!! ما پیروزی در این انتخابات بزرگ" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در ی

توسط HONARMANDKHABAR در 8 تیر 1399
United states of America, United States, Doanld Trump, Joe Biden, 2020 us election, 2020 us election predictions, 2020 us election date, 2020 us election candidates, 2020 us election polls, 2020 us election schedule, 2020 us election result, 2020 us election odds, 2020 us election primaries, 2020 us election trump, 2020 us election democratic candidates, 2020 us election democrats, Florida, Georgia, Texas, North Carolina, Nancy Pelosi "قریب به اتفاق اکثریت خاموش زنده و سالم است!!! ما پیروزی در این انتخابات بزرگ" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک صدای جیر جیر. (فایل تصویر)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در یکشنبه تراوش اعتماد به نفس از پیروزی در نوامبر 3, انتخابات این ادعا که قریب به اتفاق اکثریت خاموش است با او.

رئیس جمهور جیر آمد خود را به عنوان رقیب دموکرات جو بایدن شده است ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن در نظرسنجی های اخیر.

اخبار مرتبط

ایسنا نظرسنجی منتشر شده در روز پنجشنبه در بر داشت بایدن پیشرو مغلوب ساختن پیشی جستن در چند نوسان متحده از جمله 9-نقطه سرب در فلوریدا. فاکس نیوز نظرسنجی همچنین نشان مغلوب ساختن پیشی جستن و گردن و گردن با بایدن در گرجستان تگزاس و کارولینای شمالی است.

پدیدهای است که منجر به مغلوب ساختن پیشی جستن بیشتر از 9 امتیاز در سراسر کشور با توجه به RealClearPolitics متوسط از نظر سنجی های اخیر.

"قریب به اتفاق اکثریت خاموش زنده و سالم است!!! ما پیروزی در این انتخابات بزرگ" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک صدای جیر جیر صبح روز یکشنبه.

"هیچ کس می خواهد یک کم IQ فرد مسئول در کشور ما و خواب آلود جو است که قطعا یک کم IQ فرد!" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

بایدن پاسخ نمی دهند به مغلوب ساختن پیشی جستن جیر اما خود رهبر حزب نانسی پلوسی ظاهر می شود و از روز جمعه نشان می دهد بحث اصرار داشت که بسیار مهم است به شکست مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری.

با این حال او هشدار داد در برابر رای داده است که بایدن در حال حاضر پیشرو در تمام نظر سنجی.

"من معتقدم که ما باید برای قرار دادن یک روز در مقابل دیگری. من هیچ چیز را برای اعطا. فکر می کنم 128 روز بدون اتلاف وقت. هیچ underutilised منابع و هیچ تاسف روز پس از انتخابات" پلوسی گفت: ABC News.

زنده قیمت سهام از BSE NSE آمریکا بازار و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

مالی اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما و اقامت به روز شده با آخرین Biz اخبار و به روز رسانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن