2020 تماشا کنید: اتحاد مغلوب ساختن پیشی جستن ، نظرسنجی ها نشان می دهد او را انتهایی سال 2020

رئیس جمهور ارائه کرده است گاهی کلمات به جورج فلوید در زمان, اما مکرر خود را با نژاد متهم شعارهای تحت الشعاع قر

توسط HONARMANDKHABAR در 19 خرداد 1399
2020 Watch, donald trump, coronavirus pandemic, Election Day,joe biden, US presidential election, black community, George Floyd, US protrests,latest news on donald trumpرئیس جمهور ارائه کرده است گاهی کلمات به جورج فلوید در زمان, اما مکرر خود را با نژاد متهم شعارهای تحت الشعاع قرار دارد و هر معنی که او را به طور جدی در نظر گرفتن سیاه و سفید جامعه نگرانی در مورد خشونت پلیس. (رویترز عکس)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن وارد هفته و امیدوار به بازگشت از یکی از پایین ترین نقاط ریاست جمهوری خود را به عنوان نظر سنجی های اخیر نشان می دهد که 8 در 10 آمریکایی ها بر این باورند که کشور به رهبری در جهت اشتباه و حتی مارپیچی خارج از کنترل است.

رئیس جمهور یک افزایش در اواخر هفته گذشته با بهتر از حد انتظار گزارش اشتغال اما او در تلاش برای نشان دادن مداوم رهبری در این بیماری همه گیر کوروناویروس مرتبط اقتصادی خرید اینترنتی در سراسر کشور و تظاهرات علیه خشونت پلیس.

اخبار مرتبط

جو بایدن رسما مسجل دموکراتها نامزدی ریاست جمهوری و شروع به سرمایه گذاری فراتر از خود را در زیرزمین خانه studio, اما در میان رقابت ملی بحران که تمرکز و توجه واقعی حکومت 2020 انتخابات همچنان همه چیز در مورد مغلوب ساختن پیشی جستن.

هفته گذشته گزارش مربوط به اشتغال بود که به شدت مورد نیاز نقطه روشن برای جمهوری خواه رئیس جمهور به عنوان یک رشد مجموعه ای از نظرسنجی ها نشان می دهد او را انتهایی بایدن کمتر از پنج ماه قبل از روز انتخابات.

که به عنوان معاون وزیر دفاع – با حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن سابق رئیس ستاد هشدار داد که تهمت بود نقض قانون اساسی و دلیلی تقسیم آمریکایی است. به کلاه کردن هفته وال استریت ژورنال/NBC News نظرسنجی گزارش داد که 80 درصد از آمریکایی ها احساس می کنند کشور فزاینده است "خارج از کنترل".

جمهوری خواه از فعالان نزدیک به تهمت مبارزات انتخاباتی به بخش خصوصی واگذار وضعیت وخیم است اما نشان می دهد وجود دارد یک فرصت برای مغلوب ساختن پیشی جستن به متقاعد کردن رای دهندگان که ملت در مسیر درست حرکت دوباره اگر اقتصاد ریباند از آن زمان دولت از افسردگی-سطح بیکاری است.

در همان زمان مغلوب ساختن پیشی جستن قابل توجهی از موانع در راه خود را به عنوان بحث بر سر خشونت پلیس با شدت گرفتن و عفونت کروناویروس ادامه خواهد داد.

رئیس جمهور ارائه کرده است گاهی کلمات به جورج فلوید در زمان, اما مکرر خود را با نژاد متهم شعارهای تحت الشعاع قرار دارد و هر معنی که او را به طور جدی در نظر گرفتن سیاه و سفید جامعه نگرانی در مورد خشونت پلیس.

مغلوب ساختن پیشی جستن به اشتراک گذاشته یک صدای جیر جیر بیش از آخر هفته با 82 میلیون پیروان در آن یک حامی گفت: فلوید بودن "برگزار شد تا به عنوان یک شهید sickens من است." او بارها و بارها برجسته غارت و اعتراض های مربوط به خشونت و حتی آن را به عنوان متهم و با اشاره به معترضان به عنوان "اراذل و اوباش" در حالی که نادیده گرفتن معترضان نگرانی. و او از سر گرفته است و حملات علیه سیاه ورزشکاران که حمایت زانو طول سرود ملی در اعتراض به خشونت پلیس.

مغلوب ساختن پیشی جستن تمایل به استفاده از مسابقه به التهاب و تنش است که از ویژگی های مشخص سیاسی خود را با نام تجاری آغاز شد که در مقیاس ملی هنگامی که او را مورد سوال رئیس جمهور, باراک اوباما, گواهی تولد. و آن کار می کرد در سال 2016.

سوال این است که آیا آن کار را برای بار دوم. قبل از تظاهرات منفجر شد, نظر سنجی پیشنهاد کرد که بایدن از خوردن به مغلوب ساختن پیشی جستن حمایت در میان مردم سفید.

به عنوان نظر سنجی جدید منتشر می شوند در روزهای آینده خواهیم بود با توجه به اینکه مغلوب ساختن پیشی جستن تفرقه استراتژی طنین انداز با مردم و به ویژه تحصیل کرده های سفید افرادی که تبدیل پشت خود را در تهمت به ایران.

این هفته علائم بایدن را خودخواسته مهلت برای آزادی طرح اقتصادی خود را در مسکن آموزش و پرورش و دسترسی به سرمایه است. معاون سابق رئیس جمهور دارای سابقه گم شده خود را در مهلت بنابراین جزئیات جدید دور از تضمین شده است. اما سیاسی جهان است که مشتاق به یادگیری بیشتر در مورد بایدن خاص حاکم بر برنامه باید او را شکست مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر.

سیاسی, جزئیات ممکن است مهم ترین به ترقی خواهان که تنها با اکراه بسیج پشت بایدن نامزدی پس از برنی ساندرز و الیزابت وارن شکست خورده بودند در مقدماتی حزب دموکرات.

مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک خدمت بزرگ یکی کننده انواع دموکرات ها این سقوط اما آن باقی مانده است دیده شود که آیا بایدن می تواند انرژی که بخش قابل توجهی از دموکراتیک پایه باقی می ماند که آشکار دشمن به وزش گرایش.

بایدن جرأت را به کمتر از چهار بار در هفته گذشته در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته متعدد ظاهر عمومی به پایان رسید و این هفته در یک رویداد در ایالت مین که تا به حال این احساس از یک کمپین تجمع است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در اواخر این هفته در حال انجام اولین فرد در جمع آوری کمک از این بیماری همه گیر. بایدن سفر قصد دارد تا حد زیادی در هوا اما او نشان داد و آمادگی را در حداقل برخی از خطر سلامت به برقراری ارتباط با رای دهندگان فراتر از بی دست و پا از محدوده خانه خود را studio.

این کمپین می گوید بایدن سفر خواهد کرد به هوستون در روز دوشنبه برای تسلیت به Floyd خانواده اما نمی خواهد شرکت در تشییع جنازه او ارائه یک پیام ویدئویی به جای.

واضح است که این کمپین در حال حرکت است به یک مرحله جدید است. که حتی به عنوان هزاران نفر از coronavirus عفونت گزارش شده در هر روز در سراسر کشور. تا مبادا کسی فراموش نکنید که هر دو نامزد در 70s و تعریف "خطر بالا است."

مغلوب ساختن پیشی جستن اوراق کارولینای شمالی به عنوان صفحه اصلی سایت به دلیل فرماندار آماده نیست به قول و آرامش اجتماعی فاصله دستورالعمل در حالی که هنوز معلوم نیست اگر دموکرات ها را نقض کنوانسیون در ویسکانسین در همه.

مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است تلاش خود را برای رهبری یک کشور تقسیم شده از طریق ناآرامی های اجتماعی و بحران بهداشت عمومی اما کسانی که درگیر در فعالیت های سیاسی خود را عملیات معتقدند هیچ چیز مهم تر برای مغلوب ساختن پیشی جستن از انتخاب مجدد دولت از اقتصاد ایالات متحده. او نیاز ندارد و نرخ بیکاری برای رسیدن به قبل از همه گیر سطوح را به نفع خود این سقوط اما او باید متقاعد تردید رای دهندگان است که ملت در حال حرکت است در مسیر درست.

زنده قیمت سهام از BSE NSE آمریکا بازار و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

مالی اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما و اقامت به روز شده با آخرین Biz اخبار و به روز رسانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن