4,800 سرخپوستان تست مثبت در سنگاپور

سنگاپور, مه 4 تقریبا 4,800 هند اتباع بسیاری از آنها زندگی در خوابگاه برای کارگران خارجی شده اند آزمایش مثبت با

توسط HONARMANDKHABAR در 16 اردیبهشت 1399

سنگاپور, مه 4

تقریبا 4,800 هند اتباع بسیاری از آنها زندگی در خوابگاه برای کارگران خارجی شده اند آزمایش مثبت با رمان coronavirus در سنگاپور تا پایان مارس هند کمیساریای عالی اینجا روز دوشنبه گفت:.

تعداد کل coronavirus موارد در سنگاپور در حال 18,205 با 18 مرگ و میر با توجه به آمار و ارقام منتشر شده توسط سنگاپور وزارت بهداشت. "تقریبا تمام عفونت در میان کارگران هندی خفیف است و خود را با شرایط در حال بهبود" جاوید اشرف, هندی, کمیساریای عالی به سنگاپور گفت.

بیش از 3500 اتباع هند از جمله دانش آموزان نیز با ثبت نام کمیسیون عالی برای بازگشت به خانه و یا به دنبال کمک برای اسکان و مواد غذایی با توجه به خود را به طور غیر منتظره ای طولانی ماندن در اینجا, او گفت:. بیش از 90 درصد از 4,800 سرخپوستان آلوده هستند و کارگران بسیاری از آنها زندگی در خوابگاه برای کارگران خارجی است.

مسابقه برای واکسن hots

واشنگتن: صدها نفر از مردم در حال نورد تا آستین خود را در کشورهای سراسر جهان به تزریق واکسن تجربی است که ممکن است توقف COVID-19 ترغیب امید — شاید غیر واقعی — که پایان دادن به این بیماری همه گیر ممکن است رسیدن زودتر از حد انتظار است. حدود 100 گروه های تحقیقاتی در حال پیگیری واکسن با نزدیک به یک دوجین در مراحل اولیه آزمایشات انسانی و یا آماده برای شروع است. این یک شلوغ میشه ولی محققان می گویند که تنها باعث افزایش شانس که چند ممکن است غلبه بر بسیاری از موانع است که باقی می ماند. "ما واقعا در یک مسابقه در برابر یکدیگر. ما در یک مسابقه در برابر این بیماری همه گیر و ما واقعا نیاز به عنوان بسیاری از بازیکنان در این مسابقه که ممکن است" دکتر اندرو پولارد از دانشگاه آکسفورد را مطالعه واکسن گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب