80,000 Covid-19 مورد گزارش روزانه در آوریل: که

سازمان ملل متحد, مه 7 به طور متوسط 80,000 Covid-19 موارد گزارش شده در هر روز در ماه آوریل به سازمان بهداشت جها

توسط HONARMANDKHABAR در 18 اردیبهشت 1399

سازمان ملل متحد, مه 7

به طور متوسط 80,000 Covid-19 موارد گزارش شده در هر روز در ماه آوریل به سازمان بهداشت جهانی بالا آژانس سلامت سازمان ملل متحد گفت و اشاره کرد که در جنوب کشور آسیایی مانند هند و بنگلادش شاهد افزایش عفونت در حالی که این تعداد در حال کاهش و در مناطق مانند اروپا ،

که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: کشورها نیز باید قادر به مدیریت هر گونه خطر این بیماری وارد شدن به سرزمین خود و جوامع باید به طور کامل تحصیل برای تنظیم به چه خواهد بود یک "هنجار جدید".

او گفت: به عنوان کشورهای فشار رو به جلو در مبارزه مشترک با COVID-19 آنها نیز باید مقدمات لازم برای انعطاف پذیر سیستم های سلامت در سطح جهان است.

"بیش از 3.5 میلیون نفر از COVID-19 و تقریبا 250,000 مرگ و میر در حال حاضر گزارش شده است که. از آغاز ماه آوریل به طور متوسط در حدود 80,000 مورد جدید گزارش شده است که هر روز" Ghebreyesus گفت: در ژنو گذشته ،

تصریح می کند که این ویروس در موارد نه فقط اعداد و ارقام گفت: "در هر مورد یک مادر و یک پدر یک مادر و یک پدر و یک برادر, خواهر و یا دوست".

او گفت: در حالی که این تعداد در حال کاهش است در غرب اروپا بیشتر موارد گزارش شده در هر روز از شرق اروپا و آفریقا و جنوب شرق آسیا و شرق مدیترانه و آمریکا. حتی در مناطق و در داخل کشورها وجود دارد واگرا روند این سازمان اضافه شده است.

در حالی که برخی از کشورهای در حال گزارش افزایش COVID-19 موارد در طول زمان بسیاری را دیده اند caseloads افزایش یابد چرا که آنها ramped تا تست که مقام گفت.

"ما نیز دیده می شود در اروپا و غرب اروپا اساسی کاهش تعداد موارد اما در حال حاضر دیده می شود یک همراه افزایش در تعداد موارد گزارش شده در مکان هایی مانند فدراسیون روسیه است. جنوب غربی اقیانوس آرام در مناطق نسبتا در روند رو به پایین مانند کره جنوبی و دیگران, اما پس از آن ما را ببینید در جنوب آسیا و در مکان هایی مانند بنگلادش در هند و برخی از گرایش به سمت افزایش می دهد.

"بنابراین آن را بسیار دشوار است برای گفتن که خاص هر منطقه رو به بهبود است و یا (بهبود نیست). وجود دارد که هر کشور در هر منطقه است که با داشتن مشکلات گرفتن در بالای این بیماری و من به خصوص در مورد آن دسته از کشورهایی که (یک) بحران بشری" که مدیر اجرایی, Michael Ryan گفت.

با بیشتر کشورها با توجه به کاهش محدودیت های اجرا شده برای جلوگیری از گسترش این coronavirus که دوباره یادآوری مقامات نیاز به حفظ هوشیاری.

"خطر بازگشت به مستند باقی مانده است بسیار واقعی اگر کشور را مدیریت انتقال بسیار با دقت و مرحله به مرحله روش" Ghebreyesus گفت.

وی کشورها را در نظر بگیرید که آژانس سازمان ملل متحد شش معیار برای بلند کردن اجسام stay-at-home اقدامات است.

مشاوره که شامل حصول اطمینان از نظارت قوی است موارد کاهش و انتقال کنترل شده است. سیستم های سلامت نیز باید قادر به تشخیص منزوی تست و درمان موارد و ردیابی تمام مخاطبین است.

علاوه بر این خطر شیوع در تنظیمات مانند امکانات بهداشتی و خانه های سالمندان نیاز به حداقل رسانده در حالی که مدارس و محل کار و سایر مکان های عمومی باید اقدامات پیشگیرانه در محل.

"این COVID-19 همه گیر خواهد شد و در نهایت فروکش اما وجود دارد می توان بدون رفتن به کسب و کار به عنوان معمول است. ما نمی توانیم همچنان به عجله به صندوق وحشت اما اجازه آمادگی رفتن کنار جاده" او گفت:.

او گفت: بحران تاکيد قوی ملی سیستم های سلامت به عنوان پایه و اساس بهداشت جهانی امنیت: نه تنها در برابر بیماری های همه گیر بلکه در برابر بسیاری از تهدیدات سلامت است که مردم در سراسر جهان هر روز.

"اگر ما یاد بگیریم هر چیزی از COVID-19 باید آن را که سرمایه گذاری در بهداشت و درمان در حال حاضر خواهد شد صرفه جویی در زندگی بعد" Ghebreyesus گفت.

در حالی که جهان در حال حاضر به صرف حدود 7.5 تریلیون بر سلامت سالانه که معتقد است بهترین سرمایه گذاری در ارتقاء سلامت و پیشگیری از بیماری است.

"پیشگیری نه تنها بهتر از درمان, آن را ارزان تر و باهوش ترین چیزی که به انجام," او گفت:.

مرگبار coronavirus که نشات گرفته از چین در شهر ووهان در ماه دسامبر سال گذشته آلوده بیش از 3.7 میلیون نفر و کشته 263,831 نفر در سطح جهان با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز. — PTI



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب