چین گزارش 21 جدید COVID-19 نفر; تعداد کل 82,941

پکن, مارس 16 چین گزارش کرده است 21 جدید COVID-19 عفونت از جمله 13 بدون علامت آنهایی که با در نظر گرفتن تعداد م

توسط HONARMANDKHABAR در 27 اردیبهشت 1399

پکن, مارس 16

چین گزارش کرده است 21 جدید COVID-19 عفونت از جمله 13 بدون علامت آنهایی که با در نظر گرفتن تعداد موارد در کشور به 82,941 مقامات بهداشت و درمان گفت: به عنوان شهر ووهان که در آن شیوع سرچشمه یافت تلاش برای توده تست از آن 11 میلیون نفر.

ملی چین کمیسیون بهداشت (NHC) گفت که از هشت جدید تایید COVID-19 موارد گزارش شده در جمعه شش وارد شد عفونت.

دو نفر دیگر موارد هر دو داخل کشور منتقل و در گزارش تلويزيون استان که به تازگی به lockdown mode پس از گزارش یک خوشه از موارد آن را گفت.

اما تعداد موارد بدون علامت در ادامه به افزایش 13 بیشتر موارد گزارش شده در روز جمعه. این NHC گفت که 561 موارد بدون علامت از جمله 30 از خارج از کشور بودند و هنوز هم تحت آزمایشات پزشکی.

بدون علامت موارد به عنوان یک مشکل بیماران آزمایش COVID-19 مثبت اما توسعه هیچ علائمی مانند تب و سرفه یا گلو درد. اما آنها در برخواهد داشت خطر گسترش این بیماری به دیگران.

مرکزی هوبئی استان و پایتخت آن ووهان که در آن COVID-19 سرچشمه گرفته در اواخر سال گذشته گزارش 439 موارد بدون علامت تا جمعه باعث شد مقامات چینی به توسل به توده تست از 11 میلیون نفر از ساکنان این شهر آغاز از روز شنبه.

هوبئی کمیسیون بهداشت گفت: در مجموع 2,83,405 تماس نزدیک از COVID-19 بيمار در استان شده بود با ردیابی جمعه 763 از آنها هنوز هم تحت آزمایشات پزشکی.

جمعه, مرگ و میر از این ویروس در استان بود در 4,512 از جمله 3,869 در ووهان.

هوبئی بود که تا کنون گزارش شده 68,134 تایید COVID-19 موارد در مجموع از جمله 50,339 در ووهان.

همانطور که از جمعه به طور کلی موارد تایید شده در سرزمین اصلی رسیده بود 82,941 از جمله 89 بيمار هنوز هم تحت درمان و 78,219 افرادی که از بيمارستان مرخص شده بودند پس از بهبود NHC گفت.

در مجموع 4,633 که مردم از این بیماری آن را گفت.

توضیح دلیل برای تست تمام 11 میلیون نفر از ووهان پس از بلند کردن اجسام از آن بیش از یک ماه مستند Zeng Yixin معاون NHC به رسانه ها گفت که توده نوکلئیک اسید تست در تمام ساکنان در ووهان برای COVID-19 کمک خواهد کرد که حفاظت از سلامت مردم و به طور کامل رزومه اجتماعی و نظم اقتصادی در این شهرستان است.

توده تست است که منجر به یادگیری بیشتر در مورد دامنه این بیماری همه گیر در شهر و انجام هدفمند اپیدمی کنترل و پیشگیری از اقدامات او گفت:.

انجام نوکلئیک اسید تست در همه ووهان ساکنان هیچ کار آسان است در نظر بسیج و سازمان Zeng گفت.

"ما نیاز به مطمئن شوید که افرادی که آزمایش شده اند زودتر لازم نیست که تماس نزدیک با کسانی خواهد شد که بعد از تست شده و از صحت تست نباید تضعیف شود توسط تعداد زیادی از آزمون های," او گفت:.

ووهان انجام شده اسید نوکلئیک آزمون در بیش از سه میلیون نفر از ساکنان قبلی و انجام آزمون در تمام ساکنان شده اند که آزمایش های قبل از, با توجه به اطلاعیه صادر شده توسط مقامات محلی در روز پنج شنبه.

ساکنان زندگی در جوامع پرجمعیت و جوامع با قبلی مورد تأیید خواهد بود آزمایش, اولین, این, گفت:, و اضافه کرد که دولت محلی را شانه هزینه برای آزمون. PTI



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن