آزمایش های انسانی از coronavirus واکسن برای رسیدن به 10 ، 000

آزمایش های انسانی از coronavirus واکسن برای رسیدن به 10000 لندن, مارس 22 دانشگاه آکسفورد و AstraZeneca در حال

توسط HONARMANDKHABAR در 2 خرداد 1399

آزمایش های انسانی از coronavirus واکسن برای رسیدن به 10000

لندن, مارس 22

دانشگاه آکسفورد و AstraZeneca در حال استخدام حدود 10000 بزرگسالان و کودکان در بریتانیا برای محاکمه تجربی coronavirus واکسن یک روز پس از دریافت ما حمایت به ارزش تا $1.2 میلیارد دلار است.

موسسات در سراسر انگلستان آغاز کرده بود ثبت نام به 10,260 بزرگسالان و کودکان به خوبی دید که چگونه سیستم ایمنی بدن انسان در پاسخ به واکسن و چگونه امن آن است که این دانشگاه گفت.

محققان عمدتا به دنبال بهداشت و درمان کارکنان و عموم کارگران برای پیوستن به دادگاه به منظور دریافت یک سیگنال روشن بر این واکسن را با کارآمدی آنها نیاز به یک حداقل تعداد برای گرفتن coronavirus در زندگی روزمره خود را.

اولیه آزمایشی آغاز شده است که در آوریل 23 در حال حاضر دیده می شود بیش از 1000 داوطلب 18-55 دریافت تزریق و آکسفورد گفت: فاز دوم و سوم اضافه خواهد شد مردم سالخورده 56 ساله و مسن تر و همچنین کودکان 5 تا 12 سال است.

"سرعت که در آن این واکسن جدید پیشرفته به اواخر مرحله کارآزمایی بالینی است که به عهد آکسفورد زمین شکستن تحقیقات علمی" AstraZeneca اجرایی منه Pangalos گفت.

اما به عنوان خوانده شده چگونه به خوبی این واکسن ممکن است بین دو تا شش ماه دانشگاه آکسفورد گفت: در روز جمعه.

انگلیسی داروسازی در حال حاضر به امضا کردن بریتانیا و ایالات متحده به عنوان شریک برای تولید انبوه این واکسن به صورت آماده برای تحویل در صورتی که شواهد قطعی وجود دارد که این هر دو کار می کند و بی خطر استفاده کنید.

AstraZeneca اجرایی پاسکال Soriot گفت: در ماه گذشته که اولین نشانه ای بر اثر خواهد به احتمال زیاد در ماه ژوئن یا جولای.

داوطلب سالم خواهد بود به طور تصادفی یا دریافت ChAdOx1 واکسن همچنین به عنوان شناخته شده AZD1222 یا تاسیس واکسن مننژیت.

شرکت کنندگان گفته اند که آنها در هستند, بنابراین به عنوان نه به تاثیر رفتار خود را. عوارض جانبی جزئی انتظار می رود از هر دو واکسن مانند درد بازو یا سردرد نداشته باشد به دور است که به آنها داده شده است.

"اگر انتقال بالا باقی می ماند ما ممکن است اطلاعات کافی در یک زن و شوهر از ماه برای دیدن اگر واکسن کار می کند اما اگر انتقال افت سطح این می تواند تا شش ماه" دانشگاه در بیانیه ای گفت.

سازمان بهداشت جهانی (WHO) ذکر شده هشت واکسن نامزدها به عنوان در حال آزمایش بر روی انسان در آوریل 15 ، این شامل شرکت هایی مانند مدرن Inc Inovio همکاران Pfizer Inc و BioNTech و همچنین چین CanSino و Sinovac. ایسنا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب