سنگاپور گزارش 347 جدید کروناویروس موارد شمارش می رسد 46,630

سنگاپور جولای 14 سنگاپور در روز سه شنبه گزارش داد 347 جدید کروناویروس عفونت از جمله هفت جامعه و دو وارداتی موا

توسط HONARMANDKHABAR در 24 تیر 1399

سنگاپور جولای 14

سنگاپور در روز سه شنبه گزارش داد 347 جدید کروناویروس عفونت از جمله هفت جامعه و دو وارداتی موارد مصرف مجموع شمارش به 46,630 وزارت بهداشت گفت.

بسیاری از موارد جدید کارگران خارجی ساکن در خوابگاه از آن گفت.

هفت جامعه موارد یک شهروند سنگاپوری و شش خارجی هستند برگزاری کار می گذرد.

دو وارداتی بیماران که قرار است در اقامت-خانه توجه کنید پس از ورود در سنگاپور وزارت گفت.

با تشخیص 347 جدید موارد سنگاپور COVID-19 چوب خط حساب کردن در حال حاضر در 46,630. این ویروس تاکنون 26 زندگی در کشور است.

وزارت دستور داده است تا یک شرکت به تعطیل محل آن برای 14 روز پس از سه coronavirus موارد شناسایی شده در این شرکت که همچنین به نقض مدیریت ایمن و اجتماعی فاصله گرفته است.

مینی محیط زیست و خدمات در 120 پایین تر دلتا جاده کارگردانی شده است به نگه داشتن محل کار بسته و به مدت دو هفته از تاریخ 13 ژوئیه 26, سلامت, مقامات گفت.

این بسته اجازه خواهد داد که این شرکت به بررسی و سفت خود را مدیریت ایمنی و اقدامات آنها گفت.

وزارت بهداشت و درمان گفت: تا کنون تست شده بیش 215,000 کارگران خارجی که تشکیل دو سوم از کسانی که زندگی در خوابگاه.

"کار در حال رفتن به آماده سازی این خوابگاه اعلام می شود پاک و کارگران به سر کار. ما در مسیر به روشنی در مورد 80 درصد از کارگران اقامت در خوابگاه ماه جولای پایان و برای تکمیل تست از ساکنان خوابگاه در اطراف اواسط ماه اوت" وزارت گفت.

در چند روز آینده وجود خواهد داشت یک جمعیت بزرگتر از کارگران مهاجر در هدف ساخته شده, خوابگاه خود را تکمیل دوره انزوا و در حال آزمایش برای COVID-19 آن گفت.

"به عنوان برخی از آنها آمد از خوابگاه با شيوع بيشتر COVID-19 عفونت انتظار می رود که تعداد بیشتری از موارد تایید شده در چند روز آینده از این گروه از کارگران مهاجر," وزارت, به نقل از به نقل از کانال خبری آسیا ،

در ضمن سنگاپور و مالزی اعلام کرد که روز سه شنبه مرزی سفر از سر گرفته خواهد شد در دراز مدت می گذرد در اوت 10, موضوع COVID-19 اقدامات پیشگیرانه.

هر دو کشور توافق کرده اند که برای اجرای دو طرح – متقابل سبز خط و دوره ای رفت و آمد آرایش – که هدف گروه های مختلف از مسافران است.

متقابل سبز لین اجازه خواهد داد که سفر بین سنگاپور و مالزی برای "کسب و کار ضروری و اهداف رسمی".

دوره ای رفت و آمد تنظیم اجازه می دهد سنگاپور و مالزی ساکنان نگه داشتن طولانی مدت مهاجرت می گذرد برای کسب و کار و اهداف کار در کشور های دیگر برای ورود به این ملت است.

قبل از COVID-19 گیر تخمین زده شد که حدود 300000 مالزی سفر در سراسر جنگل جاده و Tuas لینک دوم هر روز برای کار در سنگاپور است.

چند ماه از COVID-19 محدودیت و تعطیلی محل کار باید کتک سنگاپور ساخت خرده فروشی و گردشگری با نشانه کمی از درد فروکش این گزارش گفت:. PTI



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن