انگلستان بازدید روزانه COVID-19 آزمون هدف 1 لاخ; مرگ و میر می رسد 27,510

لندن, مه 1 بریتانیا شات گذشته خود 100,000 روزانه coronavirus آزمایش هدف تعیین شده برای پایان مارس با 122,347 ت

توسط HONARMANDKHABAR در 12 اردیبهشت 1399

لندن, مه 1

بریتانیا شات گذشته خود 100,000 روزانه coronavirus آزمایش هدف تعیین شده برای پایان مارس با 122,347 تست روز پنج شنبه وزیر بهداشت مت Hancock روز جمعه اعلام کرد.

پرداختن به روزانه خیابان داونینگ توجیهی, ارشد وزیر محور "بی پروا" تست هدف در حال ملاقات با یک تیم هماهنگ تلاش به او نشان داد بیشتر 739 مرگ و میر ناشی از COVID-19 گرفتن این کشور و میر از این بیماری همه گیر به 27,510.

"در آغاز ماه گذشته من مجموعه ای از یک هدف است که هر کسی که نیاز به یک آزمون باید یک تست دریافت کنید. که به عنوان یک ملت ما باید رسیدن به 100000 نفر در هر روز تا پایان ماه" هنکاک گفت.

"من می دانستم که بی پروا هدف, اما ما نیاز به یک هدف بی پروا چون تست بسیار مهم است. من می توانم اعلام کنم که ما را ملاقات کرده اید هدف ما است. این بی سابقه ای گسترش در تست قابلیت های باور نکردنی است, دستاورد," او گفت:.

معیار تعیین شده توسط دولت برای مردم دسترسی به کروناویروس آزمون پوشش بیش از 25 میلیون نفر خدمات بهداشت ملی (NHS) کارکنان در خطوط مقدم از همه گیر کلید کارگران و دیگران که نیاز به ترک خانه برای رفتن به کار خود را.

هنکاک گفت که آزمایش را اساس تشکیل "برای گرفتن انگلیس پشت پا" و کاستن مستند در محل برای نگه داشتن درب ظرف را در میزان عفونت به عنوان R با کار های در حال انجام برای جذب 18,00 تماس ردیاب برای پیگیری این ویروس مرگبار است.

"مردم قادر خواهید بود به می دانم که اگر آنها تا به حال شده است در تماس با کسی که با این بیماری است. این درایو عفونت نرخ پایین. آن را دریافت کنید R پایین و نگه R پایین," او گفت:.

پروفسور جان نیوتن مدیر بهبود سلامت در بهداشت عمومی انگلستان پیوست, وزیر کابینه به عنوان ملی انگلستان coronavirus تست هماهنگ و اعلام کرد که این کشور تا به حال موفق به قرار دادن در محل پیشرو در جهان امکانات تست.

"ما در حال حاضر انعطاف پذیر و قابل توجهی قابلیت تست در انگلستان به ما بگویید که چگونه این ویروس در حال گسترش در سراسر کشور," او گفت:.

ادعا شد که آخرین داده ها از بیمارستان ها و در سراسر جامعه نشان دهنده "پیشرفت واقعی" به عنوان تعدادی از عفونت در حال سقوط است.

مقامات نشان داد که بستری شدن در بیمارستان به خصوص در لندن بود که راه پیش رو از نظر عفونت بیش از سایر نقاط بریتانیا است که در ادامه روند رو به پایین و تعداد زیادی از مردم در مراقبت بحرانی نیز در حال سقوط در سراسر هیئت مدیره. PTI



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب