آمریکا شخم پیش با بازگشایی; تهمت هشدار مرگ و میر می تواند ضربه 100,000

واشنگتن, مه 4 اوهایو و دیگر ایالات آمریکا روز دوشنبه برنامه ریزی شده برای سهولت بیشتر محدودیت در کسب و کار حتی

توسط HONARMANDKHABAR در 15 اردیبهشت 1399

واشنگتن, مه 4

اوهایو و دیگر ایالات آمریکا روز دوشنبه برنامه ریزی شده برای سهولت بیشتر محدودیت در کسب و کار حتی به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اذعان کرد که به عنوان بسیاری از 100,000 آمریکایی ها می میرند در یک بیماری همه گیر بیش اخیر کاخ سفید می بینی.

در اوهایو فرماندار مایک DeWine شد اجازه می دهد ساخت و ساز و تولید به بازگشایی در روز دوشنبه و اجازه دادن به کارگران دفتر بازگشت. مغازه های خرده فروشی و بسیاری از خدمات مصرف کننده بودند و با توجه به از سرگیری عملیات در مارس 12.

به بازگشایی کسب و کار باید به دیدار با الزامات دولت که کارگران سایش پوشش صورت و اقامت حداقل شش فوت از هم جدا و کارفرمایان پاکسازی محل کار خود را. DeWine خواسته است به عنوان بسیاری از کارگران که ممکن است به کار از خانه.

"این یک تعادل ظریف گفت:" MSNBC در روز دوشنبه.

حدود نیمی از ایالات آمریکا باید برداشته خاموش شدن ناگهانی حداقل تا حدی که تعداد موارد جدید از COVID-19 بیماری آغاز شده است به کاهش و یا سطح در بسیاری از مکان ها هر چند عفونت هنوز هم در حال افزایش در دیگران است.

کارشناسان بهداشت هشدار داده اند ممکن است ظهور مجدد این ویروس اگر متحده با عجله به راه اندازی مجدد خود را کتک اقتصاد خیلی زود و بدون گسترده تست و ردیابی شبکه در محل.

نشانه های جدید پدید آمده از این بیماری همه گیر و تاثیر آن بر زندگی آمریکایی با خرده فروش لباس J. Crew Group Inc تشکیل پرونده برای ورشکستگی حفاظت از روز دوشنبه و دادگاه عالی ایالات متحده برای اولین بار شنیدن یک صورت آنلاین و تلفنی به روی عموم باز.

J. Crew شناخته شده برای preppy لباس در زمان های فرسوده سابق بانوی اول میشل اوباما همچنین قصد دارد به طور دائم در برخی فروشگاه ها.

COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از رمان coronavirus آلوده بیش از 1.1 میلیون نفر در ایالات متحده و کشته شدن نزدیک به 68,000.

"ما در حال رفتن به از دست دادن در هر نقطه از 75 و 80 به 100 ، 000 نفر. این یک چیز وحشتناک" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: عصر روز یکشنبه شب.

به تازگی به عنوان جمعه رئیس جمهور گفت که او امیدوار بود کمتر از 100,000 آمریکایی ها می میرند و پیش از آن در هفته صحبت کرده بود از 60,000 70,000 مرگ و میر.

همانطور که از هفته گذشته در دانشگاه واشنگتن IHME مدل پيشبينی اغلب ذکر شده توسط مقامات کاخ سفید و وزارت امور خارجه مقامات بهداشت عمومی پیش بینی شده یک موج اول 72,400 coronavirus مرگ و میر در ایالات متحده است.

'کیسه مخلوط'

اسکات Gottlieb سابق غذا و داروی کمیسر گفت: در روز یکشنبه این کشور شاهد یک "کیسه مخلوط" از نتایج از coronavirus کاهش تلاش.

او گفت: حدود 20 متحده در حال تجربه افزایش تعداد موارد جدید از جمله ایلینوی, ایندیانا, مریلند, North Carolina, تنسی, تگزاس و ویرجینیا است. ویرجینیا گزارش یک رکورد تعداد مرگ و میر در یکشنبه تا 44 در مجموع 660.

"ما انتظار می رود که ما شروع به دیدن بیشتر قابل توجهی کاهش در موارد جدید و مرگ و میر در سراسر کشور در این نقطه است. و ما نه فقط دیدن است که او گفت:" در CBS "چهره ملت است." "اگر ما نمی مردن این بیشتر و شما باید این slow burn از عفونت آن می تواند آتش در هر زمان." اما فرماندار دموکرات Jared پلیس کلرادو در روز دوشنبه گفت که ساکنان نمی تواند نگه داشته و در خانه به طور نامحدود.

"اقامت در خانه بسیار ناپایدار" پلیس گفته فاکس نیوز را "فاکس و دوستان" برنامه اضافه کرد که او امیدوار است دولت خود را بخشی از بازگشایی آغاز شد که در آوریل 27 می تواند کمک به سهولت بار در دولت بیکاری براده.

"ما باید برای شروع در حال قادر به انجام این کار در راه است که از نظر روانی پایدار اقتصادی پایدار, اما همچنین با این نسخهها کار از دیدگاه سلامت بنابراین ما نمی ما پایمال سیستم بیمارستان."

یک آخر هفته آب و هوای گرم در بسیاری از نقاط کشور قرار داده و اجراي اجتماعی-دورى قوانین به آزمون در پر جمعیت مناطق شهری مانند شهر نیویورک و واشنگتن دی سی.

روز شنبه هزاران نفر از مردم جمع آوری شده در نشنال مال در واشنگتن به نمایش نیروی دریایی ایالات متحده روگذر به افتخار بهداشت و درمان کارگران و دیگران مبارزه با این بیماری همه گیر.

در شهر نیویورک گرمترین آب و هوا در بهار امسال باعث picnickers و sunbathers به گله به فضاهای سبز. عکس ها در رسانه های اجتماعی نشان داد شرایط شلوغ در خیابان کریستوفر اسکله در روستای گرینویچ و دیگر فضاهای باز.

هفته گذشته در ایالت کالیفرنیا دستور سواحل در اورنج کانتی به بعد جمعیت مبارزه طلبیده بهداشت عمومی دستورالعمل به ازدحام محبوب خط ساحلی. پلیس در شهرستان هانتینگتون بیچ گفت: مردم مطابق روز یکشنبه.

در یک استراحت از سنت های ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس دیوان عالی کشور شنیده استدلال در مورد تلفنی برای عموم---و حتی به طور معمول سکوت عدالت کلارنس توماس پرسش و پاسخ. ایسنا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن