کیا سورنتو هیبریدی 2022 برای خانواده ها عالی است و از کمتر از 34000 دلار شروع می شود.

[ad_1] قیمت: کیا سورنتو هیبریدی 2022 از 33990 دلار شروع می شود.کیا سورنتو هیبریدی 2022 یک شاسی بلند / کراس او

توسط HONARMANDKHABAR در 19 آذر 1400
[ad_1]

قیمت: کیا سورنتو هیبریدی 2022 از 33990 دلار شروع می شود.

کیا سورنتو هیبریدی 2022 یک شاسی بلند / کراس اوور سایز متوسط ​​3 ردیفه است که سوخت مصرف می کند. دارای شش صندلی است و به طور متوسط ​​37 مایل در کیلوگرم می رسد. سورنتو هیبریدی 2022 که بخشی از طیف وسیع‌تر سورنتو است، که شامل پیشرانه‌های معمولی، طیف وسیع‌تری از ویژگی‌های پایه و لوکس و یک هیبریدی پلاگین است، یکی از اولین خودروهایی است که برای خانواده‌هایی که به دنبال کاهش آلایندگی خود هستند، آزمایش شده است.

البته یک SUV / کراس اوور سایز متوسط ​​3 ردیفه دیگر نیز وجود دارد که توسط کیا 000270 ساخته شده است. + 1.55٪ - تلوراید اما سورنتو کمی کوچکتر است و بنابراین سبکتر است. و هیچ نسخه هیبریدی از Telluride وجود ندارد.

محدوده غیرهیبریدی کیا سورنتو 2022 به طور جداگانه بررسی شده است. کیا سورنتو پلاگین هیبریدی جدید نیز همینطور است.

کیا سورنتو 2022

که
قیمت کیا سورنتو هیبریدی 2022

Sorento Hybrid S 2022 به عنوان اولین از این دو، با قیمت خرده فروشی توصیه شده سازنده (MSRP) 33990 دلار به اضافه هزینه مقصد شروع می شود. EX رده بالاتر با قیمت 35990 دلار عرضه می شود.

اضافه کردن سیستم چهار چرخ متحرک به S 1800 دلار هزینه دارد. کیا 2300 دلار اضافی برای سیستم چهار چرخ متحرک در مدل EX دریافت می کند. تجهیز این بهترین نسخه AWD با چندین گزینه می تواند بیش از 41000 دلار هزینه داشته باشد.

در زمینه کراس اوورهای میان رده 3 ردیفه با قدرت هیبریدی، سورنتو هیبرید قیمت رقابتی دارد. به عنوان مثال، تویوتا TM، -0.94٪ هایلندر هیبریدی از حدود 39 هزار دلار شروع می شود. فورد اف، -1.21٪ اکسپلورر هیبرید حدود 50000 دلار است. نزدیکترین قیمت هیوندای HYMTF است. -1.71٪ سانتافه هیبریدی، همچنین حدود 34000 دلار، اما با تجهیزات استاندارد کمتر و تنها دو ردیف صندلی.

قبل از خرید، قیمت خرید منصفانه KBB.com را بررسی کنید تا ببینید سایرین در منطقه شما برای Sorento Hybrid جدید خود چه پرداختی کرده اند. از نظر ارزش فروش مجدد، این مدل با تویوتا هایلندر چندان خوب عمل نمی کند، اما همچنان با احترام عمل می کند، تقریباً در حد فورد اکسپلورر.

رانندگی با کیا سورنتو هیبریدی 2022

گشتاور شاید مهمتر از اسب بخار باشد. این فشاری است که هنگام شتاب گرفتن بعد از سبز شدن چراغ یا شلیک به شکاف ترافیک احساس می کنیم. وقتی می‌خواهید به حداکثر سرعت برسید، اسب بخار بیشتر می‌شود - انجام خارج از مسیر کار معقولی نیست.

همچنین بخوانید: 3 راه برای تمرین شکرگزاری می تواند به رفاه مالی شما در این فصل تعطیلات کمک کند

گشتاور 258 پوند فوت سورنتو هیبریدی که توسط موتور بنزینی در پشت سر هم با موتور الکتریکی تولید می شود، بخش مهمی از تقویت این خودروی خانوادگی است. هیچ نگرانی برای رسیدن به سرعت در بزرگراه یا انجام یک مانور سبقت قاطع و ایمن وجود ندارد. با این حال، مصرف سوخت هنوز به طور متوسط ​​حدود 37 مایل بر گالن است.

سورنتو هیبرید این امر را به شیوه ای شیک به دست می آورد. انتقال از بنزین به محرک الکتریکی عملا نامحسوس است.

پیشرفت ها فقط برای نیروی محرکه نیستند. سیستم تعلیق بدون اینکه خیلی نرم باشد ضربه ها را جذب می کند و فرمان وزن مناسبی برای آن دارد. در صورت نصب، سیستم چهار چرخ محرک حالت برفی دارد.

راحتی درونی

طراحی دلپذیر داشبورد - که چند سال پیش به نظر می رسید به راحتی یک ماشین لوکس را تزئین کرده است - ظاهری زیبا به کابین سورنتو هیبرید 2022 می بخشد. فرمان روکش چرمی و سخاوتمندانه 10.25- به این فضای عالی اضافه شده است. صفحه نمایش لمسی اینچی برای سرگرمی اطلاعات.

سورنتو هیبریدی 6 سرنشینه است که در هر ردیف دو نفر است. صندلی های استاندارد کاپیتان راحتی بهینه را برای افرادی که در ردیف وسط قرار دارند فراهم می کند. فاصله بین دو محور سورنتو حدود 3 اینچ کوتاهتر از تلوراید است، بنابراین جای پایی ردیف سوم در اینجا آن را به منطقه ای برای کودکان تبدیل می کند.

با این حال، ردیف دوم دارای فضای پای گسترده 40.7 اینچی است. و صندلی ها هنوز هم قابل تاشو هستند، برای مواردی که نیاز به کشش جدی است.

پشت ردیف سوم 12.6 فوت مکعب فضای چمدان است که با فروریختن ردیف های عقب به 38.5 و سپس 75.5 فوت مکعب افزایش می یابد. این ارقام مشابه سورنتو غیر هیبریدی است، به این معنی که هیچ سازشی در بسته با سخت افزار هیبریدی اضافی وجود ندارد.

همچنین در MarketWatch: این 5 کتاب عالی و آسان در مورد پول، طرز فکر شما را در مورد سرمایه گذاری تغییر می دهد

یک ظاهر طراحی شده بیرونی

یک سال پس از نسل چهارم سورنتو، طراحی بیرونی همچنان تازه است. این ظاهری مطمئن و بالغ است که نشان دهنده گام های بزرگی است که برند کیا در سال های اخیر برداشته است.

مقرون به صرفه ترین تریم با رینگ های آلیاژی 17 اینچی، ریل های سقفی با روکش کروم ساتن، به علاوه قوس چرخ ها و روکش جانبی مشکی مات عرضه می شود. تریم بالاتر دارای چراغ های مه شکن LED به همراه رادیاتور و اسپویلر عقب به رنگ مشکی براق است.

انتخاب رنگ درجه یک برای هر نسخه Runway Red یا Snow White Pearl است.

ویژگی های مورد علاقه

ردیف دوم صندلی های کاپیتانی
اغلب به عنوان یک اضافی در سایر کراس اوورهای 3 ردیفه، این صندلی‌های فردی راحت‌تر از نیمکت‌های معمولی 3 نفره هستند، در حالی که دسترسی آسان‌تری به ردیف سوم صندلی‌ها را فراهم می‌کنند.

گیربکس 6 سرعته اتوماتیک
تفاوت بین این و گیربکس متغیر پیوسته (CVT) را می توان در برخی از دست داد. اما احترام به کیا بابت نصبش. یک CVT معمولی، رایج در خودروهای هیبریدی و سایر خودروها، شکل ارزان‌تری از گیربکس اتوماتیک است. در نتیجه، می تواند کند و پر سر و صدا باشد. این واحد 6 سرعته کیفیت زندگی رانندگی را بهبود می بخشد.

توابع استاندارد

در طرح بزرگ سورنتو، روکش S یک بالاتر از LX پایه خواهد بود. اما این فقط در مورد نسخه غیر هیبریدی صدق می کند. سورنتو هیبریدی 2022 با مدل S مجهز شروع می شود.

از جمله این موارد می توان به آینه های جانبی گرم شونده، ورود / استارت بدون کلید، فرمان روکش چرمی، روکش چرمی شبیه سازی شده، صندلی راننده برقی 10 جهته، گرمکن صندلی های جلو، کنترل هوای خودکار دو منطقه ای و صندلی های کاپیتان ردیف دوم اشاره کرد.

نگاه کن: ویژگی هایی که خریداران در یک خودروی جدید بیشتر و کمترین می خواهند

از ویژگی‌های کمک به راننده می‌توان به هشدار برخورد از جلو با تشخیص عابر پیاده، نظارت بر نقاط کور با هشدار ترافیک عقب، کمک حفظ خطوط، هشدار خروج از خط، سنسورهای پارک عقب، نوربالای خودکار و سرنشینان عقب اشاره کرد. در صندلی عقب در پایان سفر. این اتفاق می افتد).

سیستم اطلاعات سرگرمی استاندارد با بزرگترین صفحه نمایش لمسی موجود در سری سورنتو 2022، یک ماژول 10.25 اینچی در دسترس است. اپل AAPL، -0.30٪ ادغام تلفن‌های هوشمند CarPlay/Android Auto به همراه ناوبری، رادیو ماهواره‌ای، تشخیص صدا، Amazon AMZN، -1.13٪ سازگار با الکسا، بلوتوث و حداقل هشت پورت USB.

گزینه های کارخانه

گزینه های واقعی نسبتا کمی هستند. دارای چهار چرخ متحرک، سانروف پانوراما با نور داخلی LED (فقط EX، هزینه 1300 دلار)، رنگ ممتاز (445 دلار)، قفسه های سقف (360 دلار)، پله های جانبی (690 دلار)، سیستم سرگرمی صندلی عقب (1500 دلار) ، آینه دید عقب خود کم نور با باز شدن درب گاراژ (350 دلار) و برخی موارد جزئی دیگر. برای دریافت ویژگی های بیشتر، اثاثه یا لوازم داخلی EX را در نظر بگیرید.

این مدل چراغ‌های مه شکن LED، شارژ بی‌سیم تلفن، کنترل درب عقب هندزفری (قابل تنظیم ارتفاع)، سیستم پیشرفته‌تر کاهش برخورد از جلو با تشخیص دوچرخه‌سوار و کمک اتصال، دستیار رانندگی / ناوبری هوشمند کروز کنترل مبتنی بر کنترل را اضافه می‌کند (به بخش فناوری ایمنی ما مراجعه کنید. پایین) و سنسورهای پارک جلو. هنگامی که سیستم چهار چرخ محرک در EX گنجانده شده است، چرخ های آلیاژی 19 اینچی را حمل می کند.

همچنین ببینید: کیا سلتوس 2022 شیک، کاربردی و مقرون به صرفه است

موتور و گیربکس

موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ به عنوان بخش بنزینی این درایو هیبریدی گازی / الکتریکی عمل می کند. توسط یک موتور الکتریکی که توسط یک باتری لیتیوم یون پلیمری کار می کند به آن متصل می شود.

آنها با هم 227 اسب بخار قدرت و 258 پوند فوت گشتاور ایجاد می کنند که از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک یا به صورت استاندارد (FWD) یا به عنوان آپشن، چهار چرخ متحرک (AWD) به چرخ های جلو منتقل می شود.

حداکثر ظرفیت بکسل 2000 پوند است.

1.6 لیتری معمولی 4 با توربوشارژر
موتور الکتریکی سنکرون با آهنربای دائمی
227 اسب بخار (کل قدرت سیستم)
گشتاور 258 پوند فوت (قدرت کل سیستم)
مصرف سوخت شهر EPA / بزرگراه: 39/35 مایل بر گالن (FWD)، 36/33 مایل بر گالن (AWD)

این داستان در ابتدا ادامه داشت KBB.com.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن