2021 هریدور Kumbh در برنامه می گوید: Uttarakhand سانتی متر Trivendra سینگ Rawat

هریدور Kumbh mela برگزار خواهد شد 2021. (IE)هریدور Kumbh 20201: Uttarakhand وزیر Trivendra سینگ Rawat شنبه گفت

توسط HONARMANDKHABAR در 1 مرداد 1399
هریدور Kumbh mela برگزار خواهد شد 2021. (IE)

هریدور Kumbh 20201: Uttarakhand وزیر Trivendra سینگ Rawat شنبه گفت: 2021 هریدور Kumbh mela برگزار خواهد شد در برنامه با توجه به بیانیه رسمی است. وزیر ملاقات هیئتی از Akhil Bharatiya Akhara Parishad و به آنها اطمینان داد که mela برگزار خواهد شد به عنوان برنامه ریزی شده در مارس 2021 بیانیه ای گفت:.

اما شیوه ای که در آن شده است به طور سنتی سازمان یافته ممکن است برخی از تغییرات بسته به کروناویروس وضعیت که در آن زمان Rawat گفت: ABAP پیغمبر هیئت رهبری و رئیس جمهور آن Mahant نارندرا Giri.

اخبار مرتبط

او گفت: پیشنهادات ساخته شده توسط Parishad را در نظر گرفته شود در حالی که آماده شدن برای این رویداد. تمام Akharas خواهد بود با ارائه کمک های مالی در قالب کمک های مالی برای ساخت ترتیبات لازم برای Kumbh, او گفت:.

زنده قیمت سهام از BSE NSE آمریکا بازار و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

مالی اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما و اقامت به روز شده با آخرین Biz اخبار و به روز رسانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن