آگاه قصد دارد به سرمایه گذاری در رشد مهارت های دیجیتال استخدام 20,000

آگاه معتقد است که در برابر امروز Covid-19 پس زمینه سنتی صنعت نیمکت سیاست به اندازه کافی آدرس منافع نهفته کارکن

توسط HONARMANDKHABAR در 19 اردیبهشت 1399
Cognizant believes that against today’s Covid-19 backdrop, the traditional industry bench policies do not adequately address the interests of impacted employees. آگاه معتقد است که در برابر امروز Covid-19 پس زمینه سنتی صنعت نیمکت سیاست به اندازه کافی آدرس منافع نهفته کارکنان.

ما بر اساس آن خدمات عمده Cognizant Technology Solutions است که قابل توجه نیروی کار در هند روز جمعه گفت: آن را ادامه خواهد به سرمایه گذاری در کسب و کار در حالی که کاهش هزینه های خاصی را در پی Covid-19 اپیدمی مخرب ویران در بازار جهانی است. در انتظار یک چالش تقاضا محیط زیست در طول سال 2020 این شرکت قصد دارد به سرمایه گذاری در توسعه مهارت های دیجیتال در حالی که تصحیح کارمند هرم توسط در-شبانه روزی نزدیک به 20 ، 000 ورود به سطح استخدام.
آگاه معتقد است که در برابر امروز Covid-19 پس زمینه سنتی صنعت نیمکت سیاست به اندازه کافی آدرس منافع نهفته کارکنان. در نتیجه هر گونه کارکنان نهفته تقاضا عرضه تعادل ممکن است بهره مندی از تمدید پوشش پزشکی و خروج بسته از طریق پایان سه ماهه سوم.

انتشار آن در سه ماهه اول سال 2020 نتایج این شرکت گفت: هدف آن به طور قابل توجهی کاهش هزینه های دیگر از جمله شرکت های بزرگ هوایی, مسافرت, بازاریابی جابجایی و غیر تجاری جانبی استخدام. آن را ابراز اعتماد به نفس است که آن کسب و کار قوی ترکیب ترازنامه و نقدینگی کمک خواهد کرد که در آن آب و هوا Covid-19 طوفان. از آنجا که بیش از 60 درصد از کسب و کار خود را در خدمات مالی و بهداشت و درمان آن معتقد است که این شرکت کمتر در معرض برخی از سخت ترین ضربه صنایع از جمله سفر و مهمان نوازی و خرده فروشی و خودرو.

اخبار مرتبط

آگاه گزارش کرده است کاهش 16.78% در درآمد خالص در $367 میلیون دلار برای سه ماهه منتهی به 31 مارس سال 2020 در مقایسه با $441 میلیون دلار در مدت مشابه سال پیش. اما درآمد آن رشد 2.8% کاهش به $4.22 میلیارد دلار در طول سه ماهه در مقایسه با $4.11 میلیارد سال پیش و پس از منفی 50 واحد تاثیر از خروج از محتوای خاص خدمات کسب و کار آن را اعلام کرده بود پیش از آن. آگاه بود و در ماه گذشته ابلاغ شده است که با توجه به ادامه قطعیت در اطراف این مدت از Covid-19 همه گیر و تاثیر آن شرکت بود برداشت کامل آن در سال هدایت.

آگاه مدیر عامل برایان Humphries گفت: "در میان همه گیر بی سابقه ای انسانی و چالش های اقتصادی ما همچنان با تمرکز بر بهداشت و ایمنی از همکاران ما در حالی که حفظ تداوم کسب و کار برای مشتریان و حمایت از جوامع ما. در حالی که ما انتظار می رود تقاضای چالش محیط زیست در طول سال 2020 به اعتقاد ما همه گیر است تسریع روند سکولار هسته نوسازی و ابر مهاجرت به عنوان شرکت های shift به دیجیتال مدل های کسب و کار. این و دیگر مربوط به آن روند بازی به طور مستقیم به آگاه استراتژی. من مطمئن هستم ما ظهور خواهد کرد از این بحران در موضع قدرت است."

بیشترین رشد درآمد در طول سه ماهه آمد از ارتباطات رسانه ای و فن آوری رشد 5.2%t به $626 میلیون. خدمات مالی و بهداشت و درمان است که کمک حدود 34.3 درصد و 28.3 درصد از درآمد خود را رشد 1% و 2.5 % بود. محصولات و منابع رشد 4.4 درصد به $954 میلیون.

رشد بانکداری رانده شد سهم قبلا اعلام همکاری با سه فنلاندی موسسات مالی برای تبدیل و عمل مشترک هسته بانکداری پلت فرم ها و بانک های منطقه ای در شمال امریکا است.

CFO کارن McLoughlin گفت:"ما وارد سال 2020 با ترازنامه و تقویت هرچه بیشتر ما انعطاف پذیری مالی در سه ماهه اول. در برابر نامشخص اقتصادی زمینه ادامه خواهیم داد با ما 2020 مناسب برای رشد برنامه ای برای ساده کردن عامل شرکت و کاهش هزینه ها به صندوق رشد سرمایه گذاری است که چین به ما رشد بلند مدت استراتژی است."

این شرکت گفت که Covid-19-مربوط به اختلال کاهش درآمد در ماه مارس بازتاب تاخیر در پروژه تحقق در حالی که این شرکت معطوف به کار از خانه ، در چشم انداز کسب و کار اگاه گفت که بازارهای بین المللی که تمایل به دوباره بجای اول برگشتن بیشتر به آرامی نمایندگی فقط 25 درصد از کسب و کار خود و شرکت در درجه اول در معرض جهانی 2000 مشتریان.

این شرکت در حالی که شرط بندی در قدرت از ترازنامه و نقدینگی گفت که از آن خواهد شد محتاطانه در نامشخص اقتصادی پس زمینه. اما از آن خواهد شد با این حال سرمایه گذاری در M&A برای سرعت بخشیدن به قابلیت های.آگاه گفت که مشتریان به دنبال راه هایی برای نوسازی کسب و کار خود را سرعت بخشیدن به نوآوری و افزایش رقابت خود را تبدیل به بیشتر الاستیک و چالاک در صورت عدم اطمینان کسب و کار و به طور کلی reimagine کسب و کار خود را به صورت طبیعی جدید.

عمده این روند مانند هسته نوسازی داده نوسازی و ابر تصویب تسریع خواهد کرد. پست-Covid جهان جدید را ایجاد هنجارها و تسریع روند برای, بسیار, تلفن همراه, مجازی و شخصی جهان است.

"ما نمی خواهد فقط صحبت کردن در مورد teleworking اما نه-کنترل از راه دور همه چیز را — از گردش کار دیجیتال, برای طراحی, برای, تجارت الکترونیک, بانکداری, آموزش و پزشکی از راه دور. در برابر این پس زمینه استراتژی ما برای برنده شدن در دیجیتال میدانهای از هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل دیجیتال, مهندسی ابر و IoT می شود مربوط تر از همیشه ،

زنده قیمت سهام از BSE و NSE و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

مالی اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما و اقامت به روز شده با آخرین Biz اخبار و به روز رسانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن