پاک PM عمران افتتاح اولین بیمارستان بیماری های عفونی به عنوان COVID-19 موارد صلیب 240,000

اسلام آباد جولای 9 نخست وزیر عمران خان افتتاح پاکستان اولین بیمارستان تخصصی برای بیماری های عفونی در اینجا در

توسط HONARMANDKHABAR در 19 تیر 1399

اسلام آباد جولای 9

نخست وزیر عمران خان افتتاح پاکستان اولین بیمارستان تخصصی برای بیماری های عفونی در اینجا در روز پنج شنبه برای دیدار با چالش های فزاینده ناشی از کروناویروس که تاکنون نزدیک به 5000 زندگی و آلوده بیش از 240,000 مردم در کشور است.

250 تخت ایزوله بیمارستانی و عفونی مرکز درمان (IHITC) ساخته شده بود در یک رکورد 40 روز.

صحبت با رسانه ها پس از مراسم افتتاح خان به دادگاه تجدید نظر به مردم به دنبال اجتماعی فاصله در هنگام ازهاری رود مشاهده می شود در جولای 31.

او گفت: "بی دقتی در هنگام کار اداری" در ماه مه منجر به افزایش در تعداد بیماران و فشار در بیمارستان.

"امروز من می خواهم به درخواست تجدید نظر ویژه ای به همه شما: اگر ما بی دقتی در هنگام ازهاری ویروس می تواند دوباره و وجود دارد می تواند یک تازه سنبله در تعدادی از عفونت. بیمارستان ها خواهد آمد دوباره تحت فشار گفت:" خان بود که همراه با فرمانده ارتش ژنرال قمر جاوید Bajwa در مراسم افتتاح.

خان همچنین از مردم خواست به دنبال دستورالعمل های رسمی و رعایت این جشنواره با سادگی.

"من درخواست تجدید نظر به تمام ملت به رعایت عید با سادگی — به خاطر کشور خود را از اقتصاد و به ویژه افراد مسن و در خطر از اعضای جامعه," او گفت:.

خان با همتایان اروپایی خود در مورد بیمارستان است که یک دولت از هنر و امکانات پزشکی و ساخته شده است در هزینه Rs 980 میلیون.

تعداد coronavirus موارد در پاکستان عبور 240,000-علامت پس از 3,359 جدید عفونت تشخیص داده شد در 24 ساعت گذشته, در حالی که 61 نفر از این بیماری در نظر گرفتن مرگ و میر به 4,983 وزارت بهداشت گفت: در روز پنج شنبه.

با توجه به وزارت بهداشت ملی خدمات تعدادی از بهبود بیماران رسیده است 145,311.

تعدادی از بیماران بدحال است 2,193 که 435 در هواکش. مرگ و میر رسیده 4,983 پس از دیگری 61 نفر به علت این COVID-19 در 24 ساعت گذشته وزارت گفت.

از مجموع 240,848 عفونت سند گزارش 99,362 موارد پنجاب 84,587, خیبر-پختونخوا 29,052 اسلام آباد 13,731 بلوچستان 11,052 گلگت-بلتستان 1,605 فتح و پاکستان-کشمیر تحت اشغال 1,459 موارد است.

در مجموع 1,491437 آزمایشات انجام شده از جمله 24,333 در 24 ساعت گذشته.

به طور جداگانه ملی فرماندهی و عملیات مرکز (NCOC) تصمیم به راه اندازی یک کمیته در وزارت کشور برای جلوگیری از گسترش اطلاعات غلط در مورد کشنده coronavirus در رسانه های اجتماعی.

کمیته رهبری وزیر کشور اعجاز شاه را آماده یک چارچوب قانونی برای جلوگیری و مقابله با اخبار جعلی.

همچنین نخست وزیر خان به نام برای اجرای دقیق این دستورالعمل های عملیاتی استاندارد, به مناسبت آنکه ازهاری و در طول ماه محرم.

در ضمن پاکستان روز پنجشنبه اعلام کرد بازگشایی تمام موسسات آموزشی در کشور از 15 سپتامبر.

وزیر آموزش و پرورش Shafqat محمود گفت: رسانه ها در اسلام آباد که موسسات آموزشی اجازه داده می شود به کار پس از اجرای دستورالعمل های رسمی.

"دولت فدرال را تدوین دستورالعملهای عملیاتی استاندارد و به اشتراک گذاری با دولت های استانی و آنها را مجاز به بستن موسسات که آیا رعایت دستورالعملهای عملیاتی استاندارد," او گفت:.

وزیر گفت: بررسی وضعیت در ماه اوت و تصمیم بازگشایی نیز بررسی شود اگر این وضعیت همه گیر موفق به بهبود است.

آن تصمیم گرفته شد برای بازگشایی مدرسه در ژوئیه اما آن را نمی ممکن است به عنوان تکلیف ازهاری را جشن خواهد گرفت در پایان این ماه و در ماه اوت در این کشور را مشاهده کردند.

وزیر گفت که مدارس و دانشگاه ها اجازه داده شد به تماس در کارکنان خود را قبل از 15 سپتامبر به طوری که عملیات اداری را می توان از سر گرفت.

زودتر تمام موسسات آموزشی بسته شد در 15 مارس پس از یک سنبله در coronavirus. PTI



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن