ما گزارش های ثبت روزانه coronavirus موارد در بیش از 50,700

افزایش موارد جدید متهم شده است در بخش آمریکایی با پوشیدن ماسک یا اطاعت اجتماعی-دورى قوانین.ایالات متحده گزارش

توسط HONARMANDKHABAR در 12 تیر 1399
افزایش موارد جدید متهم شده است در بخش آمریکایی با پوشیدن ماسک یا اطاعت اجتماعی-دورى قوانین.

ایالات متحده گزارش کرده است و در عین حال یکی دیگر از رکورد روزانه تعداد coronavirus عفونت بیش از 50,700 موارد با توجه به چوب خط حساب کردن در حال نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز. ما در حال تجربه یک افزایش موارد جدید به خصوص در جنوب و غرب به عنوان متحده بازگشایی اقتصاد خود را از ساحل به ساحل.

کالیفرنیا بسته میله تئاتر و داخلی رستوران ناهار خوری همه را دوباره و دوباره در سراسر بسیاری از دولت چهارشنبه و آریزونا شیوع رشد بیشتر شدید. کالیفرنیا خاموش کردن اطلاعیه که درست پیش از یک چهارم جولای آخر هفته که می تواند سوخت از گسترش این ویروس شامل حدود 30 میلیون نفر از جمله لس آنجلس.

اخبار مرتبط

افزایش موارد جدید متهم شده است در بخش آمریکایی با پوشیدن ماسک یا اطاعت اجتماعی-دورى قوانین.
با وجود این واقعیت است که ایالات متحده دارای بیشترین تایید coronavirus عفونت و مرگ و میر در جهان, رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر نمی رسد بیش از حد نگران است. او گفت: فاکس کسب و کار: من فکر می کنم که در برخی از نقطه که به نوعی فقط ناپدید می شوند امیدوارم.

زنده قیمت سهام از BSE NSE آمریکا بازار و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

مالی اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما و اقامت به روز شده با آخرین Biz اخبار و به روز رسانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن