"گرسنگی مشکل کمبود نیست": این استارتاپ غذای مازاد را از اتاق غذاخوری مدیران عامل به افراد گرسنه هدایت می کند.

[ad_1] تفاوت ارزش مجموعه ای از پرسش ها و پاسخ های مارکت واچ با رهبران کسب و کار، دانشمندان، نویسندگان، سیاست

توسط HONARMANDKHABAR در 30 آذر 1400
[ad_1]

تفاوت ارزش مجموعه ای از پرسش ها و پاسخ های مارکت واچ با رهبران کسب و کار، دانشمندان، نویسندگان، سیاستمداران و فعالان برای کاهش نابرابری های نژادی و اجتماعی است.

هر سال، میلیاردها پوند غذا - از میوه‌های به سختی رنده شده تا ناهارهای لذیذ نخورده برای ناهار خوری - در ایالات متحده هدر می‌رود.

طبق گفته Feeding America، شبکه غیرانتفاعی بانک‌ها و انبارهای مواد غذایی در سراسر کشور، از آنجایی که این زباله‌ها در محل‌های دفن زباله پوسیده می‌شوند، سالانه حدود 38 میلیون نفر در این کشور گرسنگی می‌کشند. این مشکل تنها زمانی تشدید شد که کووید-19 بسیاری از مردم را مجبور به از دست دادن شغل خود کرد و هزینه های پزشکی و مراقبت از کودکان را برای دیگران افزایش داد، که تأثیر زیادی بر بودجه مواد غذایی داشت.

بنابراین، کارآفرینانی مانند Jasmine Crowe مستقر در آتلانتا و شرکت ذینفع آن، یا B Corp.، Goodr، باید خارج از جعبه ناهار فکر کنند تا یک ارتباط سریع تکنولوژیکی و تفکر جدید برای استفاده کارآمدتر از منابع ضایعات غذایی فراهم کنند: شرکت‌ها، معامله‌گران. در مواد غذایی و تجهیزات مانند فرودگاه ها. با استفاده از گودر یا پلت‌فرم‌های پیکاپ مشابه، این شرکت‌های بزرگ می‌توانند مواد اضافی کاملاً خوراکی را در مینی‌بوس‌ها برای تحویل بلادرنگ و در نهایت به دست افراد گرسنه تحویل دهند.

"گودر با این ایده کار می کند که گرسنگی مشکل کمبود نیست. این یک موضوع تدارکات است.

ردیابی چنین ضایعاتی، خدماتی که گودر به مشتریان ارائه می‌کند، به نوبه خود می‌تواند به شرکت‌هایی که بیش از حد خرید یا تولید می‌کنند کمک کند تا در مورد آنچه که سفارش و تهیه می‌کنند تجدیدنظر کنند و در هزینه‌های غذا و هزینه‌های مدیریت زباله صرفه‌جویی کنند. این خدمات می تواند شهرت شرکت ها را در میان کارکنانی که به طور فزاینده ای خواستار توجه برای درخشش همه سهامداران، نه فقط سهامداران هستند، افزایش دهد. در برخی ایالت ها، توزیع غذا ممکن است تا حدی از طریق کمک های بلاعوض تأمین شود یا با معافیت های مالیاتی جبران شود.

چندین ایالت برنامه های کاهش ضایعات غذایی دارند که در وب سایت آژانس حفاظت از محیط زیست قابل مشاهده است. در کالیفرنیا، از اول ژانویه، توزیع مجدد غذا طبق قانون الزامی خواهد بود و با جریمه اعمال می شود. این قانون بخشی از ابتکارات تغییر آب و هوای ایالت است و با الزامات جدید کمپوست ترکیب شده است.

مهمتر از همه، کمی کردن ضایعات مواد غذایی و اطلاع رسانی تاثیر آن ممکن است در نهایت کشور را مجبور کند تا درباره نحوه سوء استفاده از فراوانی آن تجدید نظر کند.

خواندن: با تشدید ناامنی غذایی، خانواده‌های آمریکایی سالانه 1500 دلار برای خواربار مصرف نمی‌کنند.

کرو می گوید که تا حدودی پس از شوک ناشی از یک یخچال خالی در خانه خانوادگی یکی از دوستان دانشگاهی مشکل دار که زمانی دستمزد خوبی دریافت می کرد و یک میکاپ آرتیست مشهور و پر سفر بود، آمد تا تجارت خود را «به صورت ارگانیک» اداره کند. او همچنین شروع به جمع‌آوری کمک‌های اسپاگتی در جعبه‌ها، جمع‌آوری مهمانی‌ها و پختن و توزیع غذا برای افراد غیرمسکونی در منطقه آتلانتا از آشپزخانه خود در آپارتمان کرد.

گودر می گوید که او با این ایده کار می کند که گرسنگی مشکل کمبود نیست. این یک موضوع تدارکات است."

"کرو افزود: ما با جوامع کار می کنیم. آنها حمایت مالی می‌کنند، و ما به ایجاد و اجرای پاپ‌آپ‌ها، بازارهای آزاد برای محصولات در فضای باز، با سرآشپزهایی که مزه می‌کنند، پاپ‌آپ‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی رایگان، و همچنین برنامه‌های صبحانه مدرسه و تحویل در خانه برای کسانی که نمی‌توانند تهیه کنند، کمک می‌کنیم. به راحتی خارج شوید."

کرو اکنون در 26 ایالت فعالیت می کند، و داستان خود را در مورد منشاء خود، درک آشکار خود از افرادی که ممکن است تحت تاثیر گرسنگی قرار گیرند، و چشم انداز خود برای سازمان های زنان رنگین پوست در TED Talk و جاهای دیگر را به اشتراک گذاشت. در سال 2020، او بر روی جلد مجله Entrepreneur شناخته شد.

کرو در مورد مسائل کلان ضایعات مواد غذایی و ناامنی غذایی و همچنین تلاش خود برای اداره یک سازمان مبتنی بر خدمات با سود در فضایی که به مبارزه برای سرمایه ادامه می دهد، با MarketWatch صحبت کرد. مصاحبه برای طولانی بودن و وضوح ویرایش شده است:

ناظر بازار: کمی در مورد نحوه شروع این شرکت و نقش مهم تری به من بگویید. شما با TED Talk و دیگران خود را بسیار در دسترس قرار داده اید، و من فکر می کنم این برای زنان دیگری که خواهان نقش های رهبری هستند بسیار مفید است.

کلاغ: می دانید، من گودر را خیلی ارگانیک شروع کردم. من افرادی را در آتلانتا دیده‌ام که دچار ناامنی غذایی شده‌اند، بنابراین تا حد زیادی در خیابان‌ها بی‌حفاظ هستند یا به تنهایی در ساختمان‌های بلند زندگی می‌کنند. و در دفتر خودم [before Goodr’s founding]، دیدم که بسیاری از مواد غذایی خریداری شده توسط شرکت ها به هدر می رود. بنابراین من کمی پس انداز کردم و سپس توزیع کردم. این ویدیویی که من ساختم در کارم به سرعت پخش شد و مردم می‌گفتند "این خیلی شگفت‌انگیز است."

بنابراین شروع کردم به فکر کردن، اگر بتوانم این غذا را سریعتر تهیه کنم، می دانید به چند نفر دیگر نیاز خواهم داشت؟ من فقط به گوگل رفتم، همانطور که بسیاری از مردم انجام می دهند، و واقعاً شروع به دیدن اعداد مربوط به ضایعات مواد غذایی کردم. سپس من واقعاً شروع به کار کردم تا سعی کنم این غذای اضافی را با افرادی مرتبط کنم که راه شروع این سفر را به حداکثر برسانند.

من یک بنیانگذار فنی نیستم، اما دیده ام که چیزهای زیادی در فضا اتفاق می افتد. من شروع به رفتن به هکاتون ها کردم تا استعدادهای فنی به دست بیاورم و واقعاً فقط سعی می کردم بفهمم این فناوری چه کاری می تواند انجام دهد. [Editor’s note: Here’s the app that Goodr uses to connect corporate clients for pickup and delivery. They also provide composting and waste-management services.]

ببینید، ما هنوز در حال تکامل هستیم و اهمیت پیام خود را منتشر می کنیم. من فکر می‌کنم بسیاری از مردم فکر می‌کنند، "اوه، اشکالی ندارد"، اما واقعیت ما این است که من در تلاش هستم تا بسیاری از مردم را درگیر چیزی مانند بازاندیشی در مورد ضایعات و فکر کردن به خیر عمومی کنم، در حالی که در عملیات خودم کمک می‌کنم. .

ناظر بازار: و دیدم که اشاره کردید که بازارهای کار فشرده به این معنی است که با رانندگانی رقابت می کنید که می توانند Uber UBER را انتخاب کنند. + 4.81٪ و Lyft LYFT، + 5.70٪، مثلا. هنوز درسته؟

کلاغ: آره.

"«ما خود را بیشتر به عنوان یک شرکت مدیریت زباله می بینیم. شرکت های مدیریت پسماند معمولا برای جمع آوری و دفع مواد غذایی کاملا خوب پول می گیرند و ما کمک می کنیم [our corporate clients] در عوض، برای تامین این مازاد به مردم یا کمپوست برای تبدیل آن به انرژی کار کنید.

ناظر بازار: بنابراین یکی از مشتریان شما فرودگاه بسیار شلوغ هارتسفیلد-جکسون در آتلانتا است. بیایید از آنها به عنوان مثال استفاده کنیم و به ما کمک کنیم تا نقاط مربوط به نحوه عملکرد گودر را به هم وصل کنیم. این ارتباط چگونه به نظر می رسد و چگونه غذای اضافی در فرودگاه به دست کسانی می رسد که به آن نیاز دارند؟

کلاغ: ما هر روز از آنجا می‌گیریم - مثلاً وعده‌های غذایی بدون سرو غذا برای پرواز - و نحوه کار به این صورت است که همه چیزهایی را که دارند موجودی می‌کنیم و کلیک کردن روی اقلام را برای کسب‌وکارها آسان‌تر می‌کنیم، به ما می‌گوییم چند درخواست دریافت کنیم و سپس این را تأیید می‌کنیم. . [our trucks and vans] آنها آن را گرفتند و سپس آن را به یک سازمان غیرانتفاعی اهدا کردند، معمولاً در نزدیکی محل کسب و کار. علائم تحویل غیرانتفاعی، مشابه روشی که می توانید برای بسته UPS امضا کنید. امضای آنها یک نامه اهدایی به پورتال های مشتریان ما ایجاد می کند.

و اکنون مشتریان ما می توانند دقیقاً ببینند که چقدر انحراف دارند، چه تعداد غذاهای ارائه می دهند. ما بازی‌سازی‌های زیادی انجام می‌دهیم تا بتوانیم به آنها بگوییم، برای مثال، عملکرد آنها در صرفه جویی در آب و هوا در گالن‌های آب چگونه است یا چگونه با تعداد اتومبیل‌ها مقایسه می‌شود. [and their emissions] خارج از جاده

بهترین ایده های پولی جدید: بین کمک مالی به خیریه‌ای که به شما اهمیت می‌دهد و خیریه‌ای که بیشترین کمک را به شما می‌کند دچار شک و تردید شده‌اید؟ این «ضریب دادن» را امتحان کنید

ناظر بازار: به طور کلی، آیا فکر می کنید مصرف کننده نهایی، یعنی خانواده هایی که به غذا نیاز دارند، تا حد امکان از تنوع غذایی برخوردار هستند؟ چون تصور می‌کنم و اگر اشتباه می‌کنم تصحیح می‌کنم که در برخی از این موارد اگر بخواهید چیزی شبیه یک محصول نیمه‌تمام است - پس اینها چیزهای بسته‌بندی شده‌ای هستند که به این ترتیب کالری و خوب هستند، اما شاید نه رژیم غذایی بسیار متنوعی که می توانید روی آن حساب کنید.

کلاغ: فکر می کنم در این مورد کمی اشتباه می کنید. به همین دلیل است که تمرکز ما بر دسترسی مردم به تنوع است. در واقع، ما در مورد آنچه که دوباره توزیع می کنیم، سختگیر هستیم. بنابراین من در مورد آن فکر می کنم، زمانی که من برای اولین بار یکی از مشتریان بزرگ خود را راه اندازی کردم، آن سیستم پخش ترنر بود ... و ما در حال جمع آوری غذا از جلسات شش و هفت رقمی مدیران بودیم و قرار بود آن را به دست خودمان برسانیم. شرکای غیر انتفاعی و قطعاً شرکای غیرانتفاعی بودند که هرگز سالاد کلم ندیده بودند.

ناظر بازار: بیایید به جای یک سازمان غیرانتفاعی وابسته به کمک هزینه، در مورد ساختارسازی مانند B Corp. صحبت کنیم. شما 1 میلیون دلار در اولین دور سرمایه گذاری خود جمع آوری کردید [the 35th Black woman in the U.S. to hit that mark]. فناوری نیازها را برآورده می کند. و برای ساختن خود به عنوان سود چیزی برای گفتن وجود دارد، درست است؟ زیرا در این صورت می توانید با DoorDash DASH سر یک میز باشید. + 1.46٪ مردم و غیره، بله؟

کلاغ: در فضایی که ما این کار را انجام می دهیم، موسسات غیرانتفاعی زیادی وجود دارند. و ما در رساندن غذا به آنها کمک می کنیم. بیشتر روی میز آوردم. بنابراین ما به خودمان بیشتر به عنوان یک شرکت مدیریت پسماند نگاه می کنیم. شرکت های مدیریت پسماند معمولا برای جمع آوری و دفع مواد غذایی کاملا خوب پول می گیرند و ما کمک می کنیم [our corporate clients] در عوض، برای تامین این مازاد به مردم یا کمپوست برای تبدیل آن به انرژی کار کنید.

ناظر بازار: برخی از چالش های رهبری که احساس کرده اید چیست و چگونه بر آنها غلبه کرده اید؟

کلاغ: فکر می‌کنم چالش‌های من قطعاً در مورد جمع‌آوری سرمایه بود. بزرگ شدن در این فضا واقعا سخت بود. در اینجا درک کافی از امکان وجود ندارد. ذهن ما طوری تربیت شده است که به سادگی با این ایده موافق باشد که اینجا آمریکاست و مسائلی مانند گرسنگی به وفور حل می شود.

علاوه بر این، من فکر نمی‌کنم که برای زنان، به‌ویژه زنان سیاه‌پوست، بودجه صرفاً جریان داشته باشد. تنها چیزی که واقعاً می توانم توضیح دهم این است که قلب من واقعاً روی حل این مشکل متمرکز است. و اینکه من آن را واقعا جدی می گیرم.

ناظر بازار: کمبود مواد غذایی و ضایعات بدون شک مشکلی است که در طول سال وجود دارد، اما آیا چیزی در تعطیلات وجود دارد که این مشکل را به منصه ظهور برساند؟ و آیا این به پیام‌های پیرامون ماموریت شما کمک می‌کند یا زمانی که باید توجه شما در طول سال توزیع شود، شما را ناامید می‌کند؟

کلاغ: درست است که همه می خواهند در تعطیلات بیشتر کمک کنند. من فکر می کنم همیشه همینطور بوده است، تا جایی که شما می خواهید. اما 100 درصد مردم در تمام طول سال گرسنه هستند و ما دوست داریم این حمایت را در تمام طول سال داشته باشیم، اما می‌توانیم از این زمان از سال برای گفتن این موضوع استفاده کنیم، تا زمانی که توجه بیشتری داریم این کار را انجام دهیم.

خواندن: لازم نیست وارن بافت باشید تا کمک مالی خود را در تعطیلات تغییر دهید

ناظر بازار: برای سال 2022 چه می بینید؟ در حال حاضر، همه ما در مورد تورم مواد غذایی و برخی مشکلات زنجیره تامین صحبت می کنیم، و بدیهی است که با توجه به اینکه تلاش می کنیم افراد بیشتری را به سمت تغذیه سالم تر جذب کنیم، آیا هیچ چالشی در بین مشتریان ما یا کمبود مواد غذایی اضافی مشاهده می کنید؟ البته COVID-19 نیز در حال برگزاری است.

کلاغ: کمبود مدارس متاثر از مشکلات زنجیره تامین وجود دارد و این قطعا یک چالش است. اما ما همچنین می بینیم که بسیاری از مردم، فکر می کنم، بعد از اینکه تحت تأثیر دیدن صف ها و صف های مردم قرار گرفتند، شروع به علاقه بیشتری نسبت به قبل کردند. [at food pantries].

بیشتر بخوانید:

هاکی برای طرفداران سیاه پوست و قربانیان آزار جنسی که نمی توانند صحبت کنند سمی است - اما در کتاب جدید آمده است که امیدی وجود دارد.

Apple Exec: هیچ کس از تغییرات آب و هوایی در امان نیست تا زمانی که "آسیب پذیرترین" جوامع محافظت شوند


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب