آمریکایی ها با تصویب همه گیر تعطیلات در سواحل, در پارک ها به عنوان مرگ و میر نزدیک 100,000

از آخر هفته روز یادبود که سیگنال شروع تابستان با ما به طور معمول زمانی که گورستان در سراسر کشور را پر کنید و ب

توسط HONARMANDKHABAR در 5 خرداد 1399

از آخر هفته روز یادبود که سیگنال شروع تابستان با ما به طور معمول زمانی که گورستان در سراسر کشور را پر کنید و با پرچم آمریکا و مراسم به یاد کسانی که جان خود را در جنگ آمریکا. در این سال تعطیلات هفته است که ما از مرگ COVID-19 است که انتظار می رود به بیش از 100,000.

نیویورک تایمز پر خود را تمام صفحه با نام و انتخاب جزئیات 1000 قربانیان روز یکشنبه به سعی کنید برای گرفتن انسانیت از زندگی از دست داده است.

"ما در تلاش بودند به تصرف شخصی که تلفات" مارک Lacey روزنامه ملی ویرایشگر و گفتگو کرد. "ما در تلاش بودند به humanise این اعداد که در حال رشد نگه دارید و رسیده اند چنین ژرف ارتفاعات که آنها واقعا سخت به درک هر بیشتر. ...این است که در مورد روزمره مردم است. آن را در مورد مرگ و میر به تعدادی که واقعا فقط فک انداختن."

در میان نام های کشیده شده از اعلامیه و اطلاعیه مرگ در صدها روزنامه های ایالات متحده: لیلا فنویک, 87, اولین زن فارغ التحصیل از دانشگاه هاروارد ، Romi کوهن و 91 ذخیره شده 56 خانواده های یهودی از گشتاپو; هایلی Herrera, 25 غنچه درمانگر با یک هدیه برای همدلی.

تمام 50 ایالت را آرام coronavirus محدودیت به برخی از درجه است. در برخی از ایالتها مانند ایالت ایلینوی و نیویورک رستوران هنوز هم بسته به فرد ناهارخوری و سالن مو باقی می ماند توقیف. در بسیاری از ایالت های جنوبی بسیاری از کسب و کار باز هستند با محدودیت در ظرفیت.

هفته گذشته 11 متحده گزارش داد تعداد رکورد جدید COVID-19 موارد از جمله آلاباما, آرکانزاس, مینه سوتا, داکوتای شمالی, New Hampshire, مریلند, مین, نوادا, یوتا, ویرجینیا و ویسکانسین با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن. روشن است که اگر این موارد در حال افزایش است از تست بیشتر یا موج دوم از عفونت. در مجموع ما موارد بیش از 1.6 میلیون دلار بالاترین در جهان است.

یک درخواست توسط مقامات بهداشت و بسیاری از فرمانداران دولت به پوشیدن ماسک در فروشگاه و در حال ملاقات با اعتراض و مقاومت از برخی از آمریکایی ها. رسانه های اجتماعی پر شده است از کسب و کار تبدیل به دور چند مشتریان عصبانی که حاضر به پوشش خود را به دهان و بینی است.

"ما نیاز به پوشیدن ماسک در زمانی که ما می توانیم فاصله اجتماعی. این واقعا بسیار مهم ما از شواهد علمی چقدر مهم ماسک-با پوشیدن این است که برای جلوگیری از آن قطرات را از رسیدن به دیگران" دکتر دبورا Birx واکنش هماهنگ کننده کاخ سفید coronavirus نیروی کار گفت: "فاکس نیوز یکشنبه."

برخی از سواحل شلوغ شد در طول تعطیلات آخر هفته به ویژه در جنوب خلیج فارس و ویدئوها پست شده در رسانه های اجتماعی نشان داد احزاب با مردم بسته بندی شده آرنج به آرنج.

اما به نظر می رسد که آمریکایی ها تا حد زیادی پیوستن به سلامت هشدارهای متخصصان در حفظ اجتماعی فاصله.

توماس گیل سخنگوی ایالات متحده نجات بخش انجمن ساحل نجات غریق کرد و گفت که خانه خود را شن و ماسه از ساحل ویرجینیا بودند شلوغ نیست.

"نسبت به گذشته روز یادبود آن متوسط بود نه به شدت شلوغ," او گفت:. "ما خوش شانس هستند که ما باید بسیار گسترده ای در ساحل. این گروه تمام شد به سادگی از هم جدا شوند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب